Lelleträffen 2008

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Knullbox MC vill tacka för sig!

Vi hade jävligt roligt hela veckan. Hoppas det inte är lika torrt nästa år så att man kan elda på lite bättre :yoparty

Marky - med stråhatten

PS: Om du vet med dig att du råkat få med dig min svart/lila rullstol av misstag, ta gärna med den igen nästa år ;)
 
Last edited:

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
Ja just de!!!

Vi saknar även en svart och vit minimoto (luftkyld kina) typ West-spons fast utan dekaler:)
Försvann från lägenheterna längst in/upp på campingen tidigt på söndagmorgon. Nån som fick me sig den hem av misstag?:pannkyss
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
sökes: ett par elvisbrillor, en KBC-hjälm och en bakåtvänd keps det står gotland på.

finnes: en gulblå vikingahjälm i tyg.
 

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
jag sköt motorn mellan Nynäs och haninge :yoparty

Jag såg den efter vägen i diket :gnissla

För övrigt en till skitkul vecka! Burning och varvning på hela Kneipbyn :D
lägger in lite bilder när ja lagt in dom på datan :yoparty

Edit:
Sökes: 20 lådor öl och en stenhård mc T-shirt
Finnes: Ångest i flera former :D
 
Last edited:

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Ja visst fan var det kul!!!! Vi kör en repris nästa år, UTAN er pool *mina pjucker vara torra på lördagen först, tur jag hade ett par reserv*

Antar att du blev pissblöt på hemvägen, då jag som landade kl 21.15, var det. Fick parka & lasta av i värsta hagelsvärmen med. Det gjorde ont :mad:

Jag var hemma strax innan 21 så jag blev inte så blöt, packningen kom vid 22 (med bil) och jag hämtade upp den med min bil då..:yoparty DÅ REGNADE det!!!

Att det blir repris nästa år! Får se om poolen kommer med då oxå!
 

Kuazimudo

Medlem
Gick med
23 Dec 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
GSXR1000'-K7'' Mv-Agusta RC'
:confused: Någon som vet hur det gick för grabbarna som ambulansen hämtade ett par mil från växsjö, 3-hojar en kawa, 1098.s den siste var det inte mycket kvar av. Hoppas inget allvarigt me dom. Snackas om Vurpans vänner, kört på varandra.
 

VIKMAN

VURPANS VÄNNER
Gick med
18 Aug 2005
Ort
Mellbystrand
Hoj
zx10r Kawasaki
Det är bra me oss efter omständigheterna.
Han som kör tl1000 ligger kvar på växjö sjukhus med en mindre hjärnblödning från hjärnskakningen men ska flyttas till Halmstad lasarett.
Han som kör 1098s har ont i axlen.
Själv har jag ont på höger sida på kroppen. Benet e det inte så bra med, har fått lite blödningar i vaden och låret.
Stämmer att de var Vurpans som hade ett litet missförstånd. :gnissla
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag var hemma strax innan 21 så jag blev inte så blöt, packningen kom vid 22 (med bil) och jag hämtade upp den med min bil då..:yoparty DÅ REGNADE det!!!

Att det blir repris nästa år! Får se om poolen kommer med då oxå!

Jag vet vilka som kommer få allt klittat nästa år av ett gäng tjejer :rolleyes: :tungan

Jag såg den efter vägen i diket :gnissla

För övrigt en till skitkul vecka! Burning och varvning på hela Kneipbyn :D
lägger in lite bilder när ja lagt in dom på datan :yoparty

Edit:
Sökes: 20 lådor öl och en stenhård mc T-shirt
Finnes: Ångest i flera former :D

Säger samma till dej :tungan vet nog vems grejor som ska bli klittade av ett par tjejer nästa år jag :lol

Det är bra me oss efter omständigheterna.
Han som kör tl1000 ligger kvar på växjö sjukhus med en mindre hjärnblödning från hjärnskakningen men ska flyttas till Halmstad lasarett.
Han som kör 1098s har ont i axlen.
Själv har jag ont på höger sida på kroppen. Benet e det inte så bra med, har fått lite blödningar i vaden och låret.
Stämmer att de var Vurpans som hade ett litet missförstånd. :gnissla

:näsblod Det var inte kul att läsa att ni vare med om en olycka, jag hoppas ni kryar på er snabbt.
Mvh kryck hoppande Kakan :)
 
Last edited:

stenne

Ny medlem
Gick med
21 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
Aprilia Shiver 750 -10
Det är bra me oss efter omständigheterna.
Han som kör tl1000 ligger kvar på växjö sjukhus med en mindre hjärnblödning från hjärnskakningen men ska flyttas till Halmstad lasarett.
Han som kör 1098s har ont i axlen.
Själv har jag ont på höger sida på kroppen. Benet e det inte så bra med, har fått lite blödningar i vaden och låret.
Stämmer att de var Vurpans som hade ett litet missförstånd. :gnissla

Skönt att höra att ni är hyfsat ok. Gick rykten på båten att det va alla 5 som brakat ihop. Ringde Cina så fort jag fick mottagning. Håll oss underrättade om hur det går med Fritz.

Förövrigt tack till alla som gjorde veckan underbar.
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Det är bra me oss efter omständigheterna.
Han som kör tl1000 ligger kvar på växjö sjukhus med en mindre hjärnblödning från hjärnskakningen men ska flyttas till Halmstad lasarett.
Han som kör 1098s har ont i axlen.
Själv har jag ont på höger sida på kroppen. Benet e det inte så bra med, har fått lite blödningar i vaden och låret.
Stämmer att de var Vurpans som hade ett litet missförstånd. :gnissla

FAAAAAAAN grabbar! :gråta
Så där får ni ju inte göra! Riktigt tråkigt att höra ju! Hoppas ni kryar på er bra nu, inte långt kvar till Minnesluckan nu! Hör av dig om vem den tredje är och hur det går för Fritz! Kram!

Jag vet vilka som kommer få allt klittat nästa år av ett gäng tjejer :rolleyes: :tungan

Säger samma till dej :tungan vet nog vems grejor som ska bli klittade av ett par tjejer nästa år jag :lol


Sen när är du ett gäng Kakan? :rolleyes:

Förövrigt tack till alla som gjorde veckan underbar.

Tack själv raring! Vi ses ju dock snart igen om allt går som det ska! :yoparty
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Skönt att höra att ni är hyfsat ok. Gick rykten på båten att det va alla 5 som brakat ihop. Ringde Cina så fort jag fick mottagning. Håll oss underrättade om hur det går med Fritz.

Förövrigt tack till alla som gjorde veckan underbar.

Men för i helsike, inte Fritz!!! Han har ju gjort illa sej nog den där veckan. Började ju redan på Gutelekarna med svansen som han sopade i & sen blev det väl nåt på den såpade? Är det bra med Peddan & Cina?
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Men för i helsike, inte Fritz!!! Han har ju gjort illa sej nog den där veckan. Började ju redan på Gutelekarna med svansen som han sopade i & sen blev det väl nåt på den såpade? Är det bra med Peddan & Cina?


Ja det var Olle som var den tredje har jag blivit informerad om! Krya på er grabbar!!!!!
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top