Vilken färg på lakan?

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag ska gå upp i sängbrädd. 120 -> 160. Då måste jag tyvärr köpa nya lakan. Vilken färg ska man ha för att slippa tvätta så ofta? Nu ska ni veta att jag mest sover i den men de fläckar som kan uppkomma (hur får ni gissa) är; aska, ostbågesmulor och blod från skrapsår.

Ja jag är ungkar.

:slusk

:rofl

Vita lakan kör jag med (är också unkis) och har 160säng.

Svåraste att få bort verkar vara snusfläckarna som blir när man somnar med prillan inne på fyllan, annars lugnt.

Tvätta ska du ju göra lika ofta oavsett färg på lakanet/lakanen :7peta

:rofl

Vita lakan kör jag med (är också unkis) och har 160säng.

Svåraste att få bort verkar vara snusfläckarna som blir när man somnar med prillan inne på fyllan, annars lugnt.

Tvätta ska du ju göra lika ofta oavsett färg på lakanet/lakanen :7peta

Lika sällan menar du?

Svarta lakan aeger :yoparty.

Syns typ ingenting på dom :).

Heh....eeehhh....jo!
En slemfläck (Du kan ju fundera ut vad som orsakat det) ser förjävla ÄKKLITT ut på svarta lakan! :zpy Eller du har aldrig haft cheyer som lägger snigelspår på dina lakan? :rolleyes:

...Eller du har aldrig haft cheyer som lägger snigelspår på dina lakan? :rolleyes:

Du måste vara grymt snygg. Jag har alltid fått pockat på som fan för att det ska bli nå snigelspår alls, oftast får man hjälpa till med lite saliv :mad: Om man är sig själv får man vara glad ifall man får damma av lakanen ibland :gnissla

Lakan får endats vara vita!. Allt annat går bort. Sängbäddnings-pedant som jag är (bäddar varje kväll genom att kasta bort täcket, sträcka lakan, puffa kuddar och fixa så att täcket ligger kant i aknt med påslakanet) så är vitt ett måste som lakan. Har prövat ljusblått och svart en gång men det funkade en kväll innan jag insåg att det itne gick att sova på.

Du måste vara grymt snygg. Jag har alltid fått pockat på som fan för att det ska bli nå snigelspår alls, oftast får man hjälpa till med lite saliv :mad: Om man är sig själv får man vara glad ifall man får damma av lakanen ibland :gnissla

I buy pink sheet for a little kiss!

Last edited:

Jag sa inte att hela snigelspåret kom av sig själv. :hihi

Svart är coolt, men man får ju byta efter 2 el 3 nätter typ. Kör annars med vita och ljusgrå..

1. Vita lakan och anledningen till det är:
2. Lakan tvättas i minst 70 grader för att ta död på bakterier, kvalster och allt annat som samlas.

Haha vilken rolig tråd!

Blod från skrapsår? Yeahright, säg som det är nu. Du drar hem brudar som har ketchup i kanoten. Det är inget att skämmas för.

Svarta lakan? Man kan ju lätt se var den blöta fläcken blev i alla fall

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...