swebike?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
motosweden

tjena.. vet inget om fiddys men min bror har beställt en fiddy från swebike el vad dom heter.
de har gått 4v och dom har betalat men har inte hört ett ord från varken dom el dit dom betalat. nån sidofirma tydligen :va
dom har mailat men får inga svar..

nån som vet nåt om denna firma? står 4-8 v om varan ej finns i lager men dom kan ju åtminstone svara en betalande kund :mad:



obs ändrat. fel namn motosweden ska de va
 
Last edited:
Brukar inte vara några problem.
De har ju butik som jag har varit i flera gånger...
Vill minnas att det finns telefonnr på hemsidan..?
 
Brukar inte vara några problem.
De har ju butik som jag har varit i flera gånger...
Vill minnas att det finns telefonnr på hemsidan..?

hitta inte :va
service o rep nummer finns... dom lär ju inte ha koll på beställningar.

han får vänta ett par veckor till annars ringer jag o frågar vem man ska snacka med.
 
Last edited:
En kille på jobbet beställde fiddy fick vänta ass länge, slutade med hot om polis och dylikt sen fick han hojen men fick vänta otroligt länge dom varken svarar på telefon eller mejl
 
Hmm, har aldrig haft nån kontakt med den firman, men Swebike har aldrig vart nå problem, har funkat väldigt bra med dom.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top