Lunarstorm, funderingar? *live*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Såhär ser det ut just nu: (se bild) -det är alltså skåne vs. sthlm. Varför? Sthlm har fler invånare, men skåne har fler online, och betydligt fler goodlooking's. Jag vet att många här har lunar, eftersom jag råkat ramla in på somligas sidor. Så det är ingen pinsamhet att man kikar där emellanåt.

Men vad har ni för teorier? ..det är knappast mörkare här, så färre per capita har gått och lagt sig? ..av den anl. Vad beror detta fenomen på?

Der är ju ingen liten skillnad heller.. :gnissla :huvet

Bilderna kommer från "printscreen kl 03,05" nu inatt..

(sthlm har typ en handfull pers online, 98% tjockisar, varav en håller om en råtta, en håller om sitt barn, dom andra är allmänt confused.. så ser det inte alls ut i söder :S ...typ 9 pers online i sthlm, ~ 50 i skåne)

:huvet

Bifogat

• sthlm.JPG
    sthlm.JPG
    29.7 KB · Visningar: 425
  • skåne.JPG
    skåne.JPG
    71.5 KB · Visningar: 756
Last edited:
Beror på att alla som bosatt i Stockholm, våran kära huvudstad har koll på vad som är inne och vad som inte är inne. Och under katerogin "inte inne i sommaren 2008" är lunarstorm som är en jävla fjortissida för medelåldriga pedofiler (samt folk som dessvärre bor i Skåne).

Punkt slut.

Beror på att alla som bosatt i Stockholm, våran kära huvudstad har koll på vad som är inne och vad som inte är inne. Och under katerogin "inte inne i sommaren 2008" är lunarstorm som är en jävla fjortissida för medelåldriga pedofiler (samt folk som dessvärre bor i Skåne).

Punkt slut.

Nu sökte jag ju åldern 19-26, det är väl inte så fjortis?

Punkt slut.
:nicka

Fast det hänger inte så jäkla många småttingar på Lunarstorm nu för tiden. Det känns som att det mest bara är ed som var fjortisar men nu har växt upp lite och mest bara är tragiska som häckar där.

Alla fjortisar hänger nu på Bilddagboken (som för övrigt är inblandade i LunarWorks på något vis om jag inte missminner mig). :huvet

:nicka

Fast det hänger inte så jäkla många småttingar på Lunarstorm nu för tiden. Det känns som att det mest bara är ed som var fjortisar men nu har växt upp lite och mest bara är tragiska som häckar där.

Alla fjortisar hänger nu på Bilddagboken (som för övrigt är inblandade i LunarWorks på något vis om jag inte missminner mig). :huvet
Det är helt korrekt, enligt Wikipedia äger LunarStorm 40% utav Bilddagboken. Så alla pusselbitar faller på plats när du säger att många utan alla fjortisar övergått till Bilddagboken.

Tar inte länge till innan LunarStorm äger t.ex. blocket.se och resten av Svergie för den delen heller säkert, vi blir invaderade av fjortis-företag!

Inga konstigheter alls, skåningar tror man slår av datorn genom att slå av skärmen.
Det kanske beror på att vi faktiskt gör något annat än bara sitter här?

Spelar fotboll tex. kolla bara svenska landslaget:)
Sist jag kollade, så var det en rätt stor del som var från skåne, och jämför man då per invånare..:fakta

Larsson, Zlatan, Chippen, Isaksson, bröderna Andersson etc.:mattias

Jag hänger på SH istället - hur tragiskt är inte det säg... :näsblod

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back