Tjena.
Tänkte bara slänga upp lite bilder på leksakerna som jag blev nöjd med.
Klaga inte på bögstänka etc, ska rensa bort sånt såfort jag får tummen ur, roligare att köra än mecka
Bilderna är tagna med en Canon 400D med varierande inställningar och efterbehandlade i photoshop.

Tänkte bara slänga upp lite bilder på leksakerna som jag blev nöjd med.
Klaga inte på bögstänka etc, ska rensa bort sånt såfort jag får tummen ur, roligare att köra än mecka
Bilderna är tagna med en Canon 400D med varierande inställningar och efterbehandlade i photoshop.


