Köra ifrån Polisen?

D-Kay

Kommer och går
Gick med
17 Jan 2007
Hoj
KTM 690 SMC R
2-3 gånger på mopedtiden, det var billigare än att stanna och betala alla böter man skulle fått.

Shitbreak

ihopskruvad...
Gick med
18 May 2003
Hoj
Metrakit Räser. TILLSALU
Jag kör ifrån snuten cirkus 5ggr i veckan runt 06:30, enda gångern jag stannar är på Lördagar & Söndagar....jag måste vara fräckast på SH? kan nån ens vara i närheten så ball???

gismo

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
yamaha vmax 1985
1977 var jag kung och o dödlig. körde i från en svartvit polis med min as3a 125cc genar på en cyckelbana möter 2 lampor. Idioter som kör i bred jag kör i mellan .frontalkrockade med polisens kolega.fn va stryck jag fick men jag lipa mest för att framhjulet var brevid motorn.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
:Idag låg det en sån där merca kravallbuss i 120 på 110 vägen.

Inga bilister våga köra om den men jag kände mig stentuff när jag axa iväg och körde om den o försvann.

Jag kände på mig att risken att jag skulle se den i backspegeln igen var ganska liten:D , bussjäveln skulle inte ens ha kommit upp i 200 fast man slängde ut den från eifeltornet...

Men desvärre kom jag ikapp 3 likadana bussar en bit fram.
Men dom vatt inga problem heller - jag känner mig stentuff , nästan som ghåstriajder

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
:Idag låg det en sån där merca kravallbuss i 120 på 110 vägen.

Inga bilister våga köra om den men jag kände mig stentuff när jag axa iväg och körde om den o försvann.

Jag kände på mig att risken att jag skulle se den i backspegeln igen var ganska liten:D , bussjäveln skulle inte ens ha kommit upp i 200 fast man slängde ut den från eifeltornet...

Men desvärre kom jag ikapp 3 likadana bussar en bit fram.
Men dom vatt inga problem heller - jag känner mig stentuff , nästan som ghåstriajder

Din avatar är sjuk:D

Jag har inte heller kört ifrån dem. Skulle inte göra heller tror jag. Bara blivit stoppad en gång. Dan innan julafton för 2 år sen. Hon undrade om de var kallt. Ja, gissa? det var 2 grader varmt ute. Kunde fan knappt öppna munnen och svara...

T-Sp00N

Fuk dat lol
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
-07 Ttiumph 675 & -01 F4i (crounch crounch)
fan aina har ju skaffat bmw k-1200 r eller om det var en s jag mötte dom på vid bogesund:va . dom går nog halvbra!!

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Beror på läget, sitter lappen löst ska det mycket till för att jag ska stanna, ska dom då komma ikapp får dom vara ganska duktiga.
Tror inte jag behövt tävla så många gånger, men ett par har det blivit genom åren och enda gången det varit jobbigt var när det var tre (3) mc...

Fredrik:D

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag stannar om det är blåblink. Nu kör jag inte så fort att mitt körkort skulle vara i fara (el j. Har väl hänt men då jag är än så länge väldigt grön på hoj så har det inte hänt så nämnvärt många gånger) så det är ju enkelt att stanna o bara ta böterna...
Den enda gången jag faktiskt blev stannad visste jag inte ens att polisen var bakom mig. (Inge vänster backspegel o lite sånt just då). De stannade bakom mig och Linkan85 på Statoil vid Skogis och ville bara snacka lite och kolla körkort och se om vår kondition var bra nog för att orka blåsa lite. ;) Ska väl tilläggas att de steg ur en civil bil. I annat fall hade jag nog märkt dem. hehe
Sen meddelade de snällt att hmmmmm, det gick ju lite fort där va??? Gör inte om det... (skönt med poliser som vet hur det är att köra hoj igen när det blir fint fint väder efter att ha regnat ett tag.)
Fan vad lugnt man körde hem sen. *Asg*

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
iam going clean: har bombat igenom en kontroll som "dök_upp_lite_snabbt" tänkte jag fortsätter. efter ca 2 mil svänger jag av och upp på en bro för å se om de är efter men nej, de brydde sig inte den gången.

Nästa gång åker man vill dit så de smäller om de istället :p

P.S. Kan inte påstå att man var så kaxig när man såg kontrollen å alla blå/vita bilar D.S.

MrCrowley

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2008
Hoj
CBR1000F
Jag kör ifrån snuten minst 75 gånger om dagen. När dom är trötta på att jaga mig brukar jag åka till polishuset, olla receptionisten och sen åka ifrån dom igen. Vart är min diplom för extrem mytomani och respektlöshet för ordningsmakten?

Gah, kör som människor istället för dårar och visa att hojen är ett underhållande, bensinsnålt och miljövänligt sätt att färdas. Det är dyrt med försäkringar som det är redan...

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
ingen är tuffare än jag:

• ibland brukar jag gå mot röd snubbe när snuten står på gatan och käkar bullar...

• ibland, när snuten åker förbi mig, knyter jag näven hårt i fickan...

• jag plankar på t-banan, ibland flera ggr i månaden...

Drifter

Kungen av bilköer
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
Yamaha XSR900 & Suzuki Burgman 400
Har inga backspeglar för tillfället så jag kan inte svara säkert för senaste månaderna :)

De har nog f.ö. aldrig försökt stoppa mig utan att ha en (enligt dem) bra anledning att stoppa mig och då är ju det i sin tur en bra anledning för mig att inte stanna..

/C

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...