Var det du???

Haha! Det tar ju en stund innan ögonen är helt öppna på morgonen.. Då har vi setts iallafall ;-) Var det uppkörning på gång eller?

Jag har sett dig på morgonen ibland, fast på din förra hoj vid RA-korsningen.
Jag är handledare för honom, så vi övningskör till jobbet :) Idag ska jag skriva på papper för att bli handledare åt en annan polare med... Kanske skulle starta en körskola :D

:hej Jepp jag med passagerare för första gången i år, *uscha* :) Va ju tvungna att svalka oss med lite glass efter en låååång dag på stranden ;) Körde du hoj lr???

:D körde ej hojj det var vi som satt på stenen till höger om er och åt glass, men man blev sugen som fan att köra en sväng :yoparty

var det rickz som jag såg runt kl19 som blivit stoppad av snuten, som sen körde förbi frankes där jag stod.... jag gjorde tummen upp åt den lilla wheellieen du gjorde i shorts å t shirt :yoparty

vad sa farbror polisen?

Last edited:
Nog första gången jag möter en TRX i GBG (rondellen efter Partille backen)och dessutom samma färgsättning som min original....jag pekade på din båge.....VAR DET DU??

6-8 sporthojar vid norra delen av lygnern på väg mot Sätila (tror jag det blir) vid 1930-tiden ung. VILKA? :)

15-20 st sporthojar siktade av en polare vid Donken i Kungsbacka runt 21:30.
Jag hörde er hemmifrån :) :crash
(Kan ha varit färre, polaren är 18 och kör moppe, så han är lite blåst)

Var det ni?

15-20 st sporthojar siktade av en polare vid Donken i Kungsbacka runt 21:30.
Jag hörde er hemmifrån :) :crash
(Kan ha varit färre, polaren är 18 och kör moppe, så han är lite blåst)

Polare aka du?:7peta

Nå, vem var du som med en KTM körde på ett hjul över Götaälvbron mot Nordstan, som gav mig det stora flinte jag har burit på hela dagen?

Såg en stackare igår på E6:an, Bäckebol (ungefär?) norrgående. Han hade blivit stoppad av MC-polis. Tror det var en nyare fireblade, röd å vit.

Daytona 675 SE på Hjalmarbrantingsgatan vid kl 7 imorse, kille i svart/vitt ställ. Var det du?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show