Bilder, Stunt & Streetkvällen 080604

Supersnygga bilder! :tummenupp

Blir riktigt avundsjuk på er som fastnat på bild!

Bara hoppas att nån av er alla som fotade,
lyckades fånga mig och min svarta urfazer också! :Bugar

Vore supercoolt att få se! :D



Stort tack dessutom till arrangörerna
för en mycket lyckad tillställning!!! :tummenupp
 
Last edited:
Helios: Glömde ju bort ifall du hade velat prova det men får se om man har tid den 18juni!

Jag gör nog bäst i att bara titta på andras grejer. Känns som det blir billigast så :) Tänk om man skulle tappa eller nåt. :skrämd

Men tackar för omtanken.
 
Jag gör nog bäst i att bara titta på andras grejer. Känns som det blir billigast så :) Tänk om man skulle tappa eller nåt. :skrämd

Men tackar för omtanken.


Ha ha ha ha du behöver inte slanta upp 11000:- bara lite mindre! :D
 
Bara hoppas att nån av er alla som fotade,
lyckades fånga mig och min svarta urfazer också! :Bugar
Hittade dig inte när jag bläddrade igenom alla hundratals bilder lite fort, körde du ens? :va

Ett par stycken till:
 

Bifogat

  • img 136 s.jpg
    img 136 s.jpg
    66.5 KB · Visningar: 62
  • img 153 s.jpg
    img 153 s.jpg
    88.2 KB · Visningar: 106
  • img 174 s.jpg
    img 174 s.jpg
    76.5 KB · Visningar: 99
  • img 329 s.jpg
    img 329 s.jpg
    66.7 KB · Visningar: 79
Visst körde jag! :tummenupp

Raceade mot en Gul hornet och en blå SV 1000! :)
 
Ett stort tack till arrangörerna, fotograferna (har ett par bilder själv jag ska lägga upp) samt alla glada motorcyklister som var där!

Är grymt impad av de som var inne på lågfartsområdet och körde (speciellt en viss person i Husa-ställ på en TT, huvva!).

Hoppas ni andra också hade kul, jag är iaf jättenöjd. Gjorde en del framsteg under kvällen, och det var skönt. :)

Kul att man fastnade på någon bild i något galleri iaf.
På återseende allihopa!

/Röd Triple
 
Grymt snygga bilder allihopa! Snyggt kört ni som fastnade på bild också :tummenupp

Men en sak, fy tusan vad liten sukkan ser ut att vara på den här bilden.. eller?
14wx3l.jpg
 
Grymt snygga bilder allihopa! Snyggt kört ni som fastnade på bild också :tummenupp

Men en sak, fy tusan vad liten sukkan ser ut att vara på den här bilden.. eller?
bild

Nej, det är föraren som ser stor ut:mattias










Jo du har rätt den ser sjukt liten ut på något sätt.
 
14wx3l.jpg


Gissar näst sista bilden då man ser värmen ifrån rykröret bakåt.

Helios: Glömde ju bort ifall du hade velat prova det men får se om man har tid den 18juni!

Herrejisses vad ha-begäret gick i topp nu :(
Jag vill också ha en vit nygixxer :)
 
Härliga bilder allihop!
Man behöver ju knappt åka dit längre, bara att sitta hemma och njuta av bilderna:D

Gnutten, härliga bilder med nya objektivet. Panorera du med IS:en på?

Helios, inga bilder? Du tog ju så bra bilder sist.
 
Last edited:
24fk2ee.jpg


2l2ed0.jpg


29ctoqw.jpg


2nqscxe.jpg


Härliga bilder allihop!
Man behöver ju knappt åka dit längre, bara att sitta hemma och njuta av bilderna:D

Gnutten, härliga bilder med nya objektivet. Panorera du med IS:en på?

Helios, inga bilder? Du tog ju så bra bilder sist.


Jag provade men fick det inte riktigt att fungera samt jag fegkörde på 1/500 för det mesta, den känns väldigt avancerad för mig så får jobba mer med den!
 
Last edited:
Va fan ... inga bilder på mig :huvet

Det är inte varje dag ni kommer få se en SV650 bli ifrånåkt av allt och alla :yoparty

Men roligt var det :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top