abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
nu kommer säkert några att halshugga mig men jag gick fan å köpte mig en daytona 595T idag! 1590 mil, fullservad med slip on. har läst lite om olika svagheter och även min har en liten "defekt" som jag inbillar mig inte skall vålla alltför mkt besvär att åtgärda, efter att jag startar upp han så kan han gå på tomgång i några minuter för att sedan helst plötsligt (utan förvarning i form av en tomgångssänkning etc) bara dö rakt av
inga problem dock att starta upp han direkt men detta fel skall kollas upp omgående (ngn som kanske har eller har haft liknande problem som kan tipsa om vad det kan va för fel), annars gillar jag motorkaraktären skarp har dock inte hunnit prova den en längre sträcka ännu så vi får se om den bjuder på några överraskningar längre fram. finns det några kända fel på denna modell förutom nämnda så mottages tips tacksamt, bilder kommer idag lite senare framåt eftermiddag
inga problem dock att starta upp han direkt men detta fel skall kollas upp omgående (ngn som kanske har eller har haft liknande problem som kan tipsa om vad det kan va för fel), annars gillar jag motorkaraktären skarp har dock inte hunnit prova den en längre sträcka ännu så vi får se om den bjuder på några överraskningar längre fram. finns det några kända fel på denna modell förutom nämnda så mottages tips tacksamt, bilder kommer idag lite senare framåt eftermiddag
Last edited:

(och, ja det var min hoj)