Samåkning för 125cc i Göteborg

Grattis Wil(slemm)helm på den stora dagen:födelseda :fyllisar Inte för att jag fick några gratulationer från dig på min stora dag, men jag är inte lika låg som dig, några cm längre;) Synd att din DRZ inte var en 25/30-moppe för då hade du ju kunnat dra ut o brassat redan nu:D

Idag ska man åka buss med skolan:yoparty Ska bli skitkult att sitta i ett järnrör tillsammans med 20 andra nötter:gnissla

Grattis Wil(slemm)helm på den stora dagen:födelseda :fyllisar Inte för att jag fick några gratulationer från dig på min stora dag, men jag är inte lika låg som dig, några cm längre;) Synd att din DRZ inte var en 25/30-moppe för då hade du ju kunnat dra ut o brassat redan nu:D

Ha ha tack, hmm nej jag visste inte när du fyllde år :näsblod (sen e 19 inte lika kul som 18):arsele . 25/30 moppe? Nej tack då väntar jag hellre en vecka :D
Rätt kul, jag använde mitt leg redan igår och hon i kassan sa inget:yoparty . Hon var nog för osäker över vilket datum det var för att börja tjafsa :gnissla

Idag ska man åka buss med skolan:yoparty Ska bli skitkult att sitta i ett järnrör tillsammans med 20 andra nötter:gnissla

Ha ha med nötter i ett järnrör, låter skoj. Ha det så kul :tummenupp
Själv sa jag sticka till min sista körlektion nu och träna 70-90 bromsning, se om jag får upp er-6an på framhjulet:D ? Vill ju i och för sig inte göra en repris från i söndags. Sen ska jag nog åka och köpa folköl för skojs skull, eller kanske något annat roligt man måste vara 18 för, nicotinfritt snus? :yoparty :D .

Ni vet lixom i Kungsbacka e dem benhårda med åldern på den som köper öl, tobak ect. Nu slipper jag köpa ut åt Limez, i fortsättningen får fan du göra det, Wilhelm:D

Eller så kanske Limez tar o växer till sig nån gång:rolleyes:

Ni vet lixom i Kungsbacka e dem benhårda med åldern på den som köper öl, tobak ect. Nu slipper jag köpa ut åt Limez, i fortsättningen får fan du göra det, Wilhelm:D

Eller så kanske Limez tar o växer till sig nån gång:rolleyes:

Haha, ja det stämmer!

Ähh, bara 7 månader kvar :)

Samåkning på de omrycktade vägarna jag och Krillan kört:tummenupp

Lördag 7/6
Samling i Kungsbacka, på Statoil vid Kungsmässan, runt 15:00.
Avfärd 15:30. Se till att tanka på macken innan vi åker.
Är ca 5 ½ mil till målet och när vi är framme så blir det bad, + en liten överaskning mitt i skogen, kan nog roa er med lite lättare hojar, tex. SM :)

Räknar med att det tar ca en timme ut, med eventuella tankstopp för er 2-taktstalibaner :)

Kan även hända att vi kan stanna för grill´n chill hos en kamrat som har ett torp där ute, det bestämms på fredag:tummenupp Så förbered er på att ta med korv eller kött :tummenupp

Hoppas att många kan vara med! För dessa vägar är underbara :tummenupp

Hör av er om ni har några frågor :tummenupp

1.Limez (kör MR.duDes hoj med honom bakpå eller så åker jag bakpå krillan)
2.
3.
4.
5.
6.
osv.

Last edited:
Du får fan se till att låna Mr.duDes hoj, orkar inte ha dig på bönpallen:gnissla men men, det ska väl gå ändå:huvet ;):tungan

2.Krillan_18
3.
4.
5.
6.

2.Krillan_18
3.Aspliing
4.
5.

haha första sammåkningen för mig, nu får ni va snälla!:tungan

fan perfa start på sommarlovet! Hoppas många e på :D

2.Krillan_18
3. Nesse-aka söt
4. Aspliing vi ska vara så snälla :rolleyes:
5.
6.
...200.

Last edited:
Last edited:
Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon