Superduke-tråden

Jag har redan beställt o betalat så jag kan inte vara med på gruppköp.

Ja, eftersom min är på verkstad p.g.a. förra veckans äventyr så fick jag låna Aron07's hoj i lördags. Mycket schangtilt gjort av honom. :pannkyss
Nu menar jag ju inte att hans hoj är värre än min på något sätt, de är precis lika usla vid gaspåslag.
Jag ser verkligen fram emot att få hojen ordentligt mappad. Tror att den kommer bli sammetslen i gasen då. :)

Aj då..
Då får vi se hur det går med det för dig då å sen bestämma sig om man ska köpa :D

Ahh det var ju superbussigt av honom.:tummenupp

Jag har redan beställt o betalat så jag kan inte vara med på gruppköp.

Ja, eftersom min är på verkstad p.g.a. förra veckans äventyr så fick jag låna Aron07's hoj i lördags. Mycket schangtilt gjort av honom. :pannkyss
Nu menar jag ju inte att hans hoj är värre än min på något sätt, de är precis lika usla vid gaspåslag.
Jag ser verkligen fram emot att få hojen ordentligt mappad. Tror att den kommer bli sammetslen i gasen då. :)

Härligt, snabba puckar som vanligt. Hoppas att det hjälper för det är riktigt lurigt med gasbalansen som cykeln är nu.

Äntligen sommarvärme, Rörken ikväll?

/A

Då har jag lärt mig något nytt idag också.....skall inte praktisera det men alltid bra att lära sig nya saker. ......vilken syn....

Fixade Lasses fjädring o han blev supernöjd. En helt ny hoj tyckte han. :tummenupp

Grymt, jag får köpa ett par speedos och dansa för dig i när du kommer hem från Midlanda så kanske min cykel kan få lite Nicke-massage?

Drar ut och slangtränar nu innan Rörken.

RACE

/A

Måste bara tacka alla för en sjuk trevlig dag i lördags, hysteriskt kul! :tummenupp

/ Johannes

Måste bara tacka alla för en sjuk trevlig dag i lördags, hysteriskt kul! :tummenupp

/ Johannes

Tack själv, var jäkligt kul! Och du lyckades skrapa knät första gången du besökte en bana också, bra där! :tummenupp Även om du som Nicke har så långa ben att ni kan skrapa båda knäna samtidigt! :tungan

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026