Norrköping!

12 låter bra, ser fram emot att sinka eran framfart även denna gång :]

Hinner inte till kl 12 idag, men om ngn mer vill åka efter 14 så hojta till.

Då får jag tacka för alla turer i år och hoppas på att vi ses om nått år igen. Poliserna stod bakom var sitt träd och mätte på mig när jag skulle köra hem från Söderköping på lite kringliga vägar. De hoppade fram och stoppade mig, att smita från platsen var inte att tänka på. Hoppas på att få tillbaka körkortet utan att behöva köra upp och allt sånnt igen. Erkänner mitt "brott", men hoppas att jag är välkommer tillbaka senare i höst.:huvet

Last edited:
Då får jag tacka för alla turer i år och hoppas på att vi ses om nått år igen. Poliserna stod bakom var sitt träd och mätte på mig när jag skulle köra hem från Söderköping på lite kringliga vägar. De hoppade fram och stoppade mig, att smita från platsen var inte att tänka på. Hoppas på att få tillbaka körkortet utan att behöva köra upp och allt sånnt igen. Erkänner mitt "brott", men hoppas att jag är välkommer tillbaka senare i höst.:huvet

Men de snodde väl bara lappen - inte förmågan att köra hoj? ;) Trist iallafall - du skulle hängt med oss till St Anna så hade du slupit farbror Barbro.. ;)

Last edited:
Howdy allihopa

Jag tänkte hoppa i skinnkläderna och åka en runda idag. Jag stannar till vid Orvars vid 12 och ser om det finns nån reseledare som kan visa en turist lite schyssta vägar:)

Tro mig, den tanken har slagit mig(:huvet ) många gånger idag. :tungan

Så jäävla surt mannen, vi brukar ta den svängen svågern o jag,har dock aldrig sett farbror blå på den sträckan, beklagar verkligen, undrar om
du får vänta 6 mån ? lr om du måste ta om kortet helt, men det tror jag inte,

o tänk inte på att varför tog jag inte den andra vägen, man blir bara dumihuvet,

brukar själv tänka , faan valde jag denna fru när det finns så många andra:tungan ( sorry var bara tvungen):huvet

Så jäävla surt mannen, vi brukar ta den svängen svågern o jag,har dock aldrig sett farbror blå på den sträckan, beklagar verkligen, undrar om
du får vänta 6 mån ? lr om du måste ta om kortet helt, men det tror jag inte,

o tänk inte på att varför tog jag inte den andra vägen, man blir bara dumihuvet,

brukar själv tänka , faan valde jag denna fru när det finns så många andra:tungan ( sorry var bara tvungen):huvet

Vad tror du frugan säger om hon ser vad du skrivit??????

för mig blire nog inget mera åka denna vecka och ev. så är jag bortrest även nästa helg.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show