Hjälp!!! Snälla <3

_virkki_

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2008
Ort
kalmar
Hoj
ingen hojj just nu.
tja i behov av snab hjälp, min fiddy startar inte, vettifan vad det är så söker hjälp här, innan så startade den och efter ett tag så började den blurra och sånt sen drog jag ut på kvarteret då blurrar den till och dör, vettifan va det kan va, den blurrade bara när man körde med full gas. tendstiftet och det är finnst så det är inte det. ok nån är sugen på att hjälpa mig som bor i kalmar vorre det underbart! du får pengar givetvis. men annars kommentera vad du tror, och vad jag ska göra åt det. TACKSAM för svar peace out <3

BTW det är en snakepit copperhead.
 
Last edited:
aja, tack för sidorna men jag behöver hjälp vad du tror det kan va? skit i försgasaren? isf skulle den vell startat på startgas?
 
Sluta skriva Peace Out och <3 för jag hatar sånna personer :P

Testa blåsa rent förgasaren.
 
kan va intälningarna på förgasaren kanske får för mycke luft min fiddy hade Skruven vibrerat ut på så det blev helt fel inställningar så den gick in framåt så fort man gasa så la den av.. plus att man måste spänna åt låsningen på gaswier späningen ibland den brukar ha en förmåga att vibrera lös
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top