Att vara spätta...

Sant. På gröna motorcyklar används ibland en övning som kallas "skjutsa fet major". Man hittar någon med viktövertag och sätter denne bakpå - felvänd. Det garanterar att det blir riktigt spännande. Sen ut i terrängen... huuuuh! :D

HAHA...nu kan jag ju säga att jag testat å åka bak-åt....men de var skit jobbigt när han gasade!! *ASG* Fick sätta fotpinnarna vid anklarna och hålla mot som faaaan!! Å när han sen väljer hysteriskt att gå upp på slangen.. ja då jäklar fick jag rycka tag i hans jacka! Men kul som fan var de ju!! :tungan

sant så
men man kan inte mosa på lika väl när man har nånbakpå, så du har missat en hel del ska du veta ;)

Tur de finns olika uppfattningar...annars hade jag aldrig fått ha så jäkla kul!

Jag har inte hört av någon jag åkt med att det skulle vara någon skillnad... när man är samåkta. I början...innan man blir det så...visst..de tar ju ett tag å "lära känna varann". Men när man gör de...då är de samma...

Vadå, tycker du också att det är roligare att bli skjutsad? :va

Jag tycker den här tråden ligger i fel forumdel för övrigt, kan inte OT få vara icke mc-relaterat? :(

Hur kunde DU - logikens häxmästare - dra DEN felaktiga slutsatsen?
Sa jag det? Att JAG ville bli skjutsad?
Nä - det sa jag ju inte! :blah

DU ska bli skjutsad av mig! Biatch! :whip

Eh - nej...

Det HAR hon inte... :fakta

Ähh, du säger vanligtvis mycket vettiga saker men det där är ju bara korkat.

Säkerligen har fröken fått sig en och annan bombrepa i tempo som säkert är högre än många singelförare. Låter du däremot någon av dessa racerfantomer dra en repa utan skjuts så går det ju fortare än vad det gör med skjuts.

Sen att hon själv inte kan köra lika fort är en annan femma.

EDIT: Jag var tydligen sen i ankomsten till "pika Dr.Bike" mötet. :(

Last edited:
sant ska dom åka me e de raka vägen för fjessa annars kan dom kliva ner som man kan få sin kick

Säkerligen har fröken fått sig en och annan bombrepa i tempo som säkert är högre än många singelförare. Låter du däremot någon av dessa racerfantomer dra en repa utan skjuts så går det ju fortare än vad det gör med skjuts.

Sjävklart har du delvis rätt!! Allt blir ju tyngre å osmidigare än när man är själv på hojen. Nu väger jag inte mer än 45kg å är inte så jäkla lång heller och har som sagt få lära mig "sitta" på rätt sätt, så det går å lägga ner knä i kurvor och jag kan själv avgöra om det behövs läggas lite mer i en kurva å "trycka till". Summan är nog att vi båda har lite rätt....:)

EDIT: Jag var tydligen sen i ankomsten till "pika Dr.Bike" mötet. :(

:blah

Haha!

1. Hur vet du att kicken för föraren blir högre med högre fart? Det är DIN tolkning. Kan det inte vara så, att skickligheten sätts på ÄNNU större prov MED skjuts?
(Ankie är dessutom så lätt, så hon subtraherar nästan massa från ekipaget!) :D

2. Hur vet du att föraren skulle köra (signigikant) mycket fortare solo? Det är oxå ett antagande av dig min käre Watson! Jag vet svaret för jag har klockat!

:blah

Haha!

1. Hur vet du att kicken för föraren blir högre med högre fart? Det är DIN tolkning. Kan det inte vara så, att skickligheten sätts på ÄNNU större prov MED skjuts?
(Ankie är dessutom så lätt, så hon subtraherar nästan massa från ekipaget!) :D

2. Hur vet du att föraren skulle köra (signigikant) mycket fortare solo? Det är oxå ett antagande av dig min käre Watson! Jag vet svaret för jag har klockat!

1. Må så vara, jag gillar iaf att köra fort.

2. Det handlar inte om hur mycket fortare det går utan OM det går fortare.
Men visst, kämpa på du så får vi snart se moto gp förarna med skjuts!

:tungan

Jodå, det är bara Dr.Bike som har fel. :hihi
Du och jag kan återgå till att i en symbios av gemensamt välbehag fortsätta nätsurfandet.

Fan Pinky, där sprack vårt förhållande!
Å jag som precis hade lagt upp en lobbyingkampanj för dig hos den där Pinuppa! ;)
Jag skulle ju sälja in dig som isglass i Sahara!!!

Fan Pinky, där sprack vårt förhållande!
Å jag som precis hade lagt upp en lobbyingkampanj för dig hos den där Pinuppa! ;)
Jag skulle ju sälja in dig som isglass i Sahara!!!

Haha, I knew it!

Tack men jag sköter det där gott på egen hand ;).

Hur kunde DU - logikens häxmästare - dra DEN felaktiga slutsatsen?

Hur kunde Du utläsa att jag drog en slutsats när jag EGENTLIGEN ställde en fråga?

DU ska bli skjutsad av mig! Biatch! :whip

Du HAR ju ingen HOJ. Eller HUR var det? JAG är STÖRRE än DIG så jag tror det FLOPPAR.

NU tycker jag det här känns som om vi KOMMUNICERAR som han som INTE gillar att man skapar problem som INTE finns.

*/ ?>
Back