Vem vare´ som kasta!? Skogsturken "Orginalet" samt parodier!

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Hahaha vilken pinsam snubbe, garvade ihjäl mig men kände tyvär igen den typen av snubbe då jag är invandrare själv och har en hel del invandrare polare och ena av dem påminer om denna stekare. Inte idag men då vi var 14-17år haha

...

En fråga kvarstår ju dock....
Vad gjorde han med sin fucking skjorta..??

Kan inte du som ser honom vid flipperspelen i parti o minut fråga honom de?:)

Kan ingen göra en sh-tröjvariant?

Va ska ja göra me min fakking tröja??!?!?!

.

En fråga kvarstår ju dock....
Vad gjorde han med sin fucking skjorta..??

Kan inte du som ser honom vid flipperspelen i parti o minut fråga honom de?:)

Jag kanske kan kast nåt hårt på honom och kolla hur han reagerar nu när han är nåt år äldre! :) Jag har tyvärr inte sett honom dom senaste dagarna faktiskt! Han kanske tvättar sig FUCKING skjorta!!

Jag kanske kan kast nåt hårt på honom och kolla hur han reagerar nu när han är nåt år äldre! :) Jag har tyvärr inte sett honom dom senaste dagarna faktiskt! Han kanske tvättar sig FUCKING skjorta!!

Kan du inte samla ihop hela klassen, så smyger ni fram när han flipprar och kastar varsin frisbee på honom och sen skriker ni "det var vi som kasta, ge hit din fuckking skjorta!"

haha såg den där för typ 1½ sen här på sh första gången,, fan va många remixes de han blivit :rofl

Haha, jag älskar att skogsturken kastar saften på sin egen tröja och sen gnäller på dom som kastade X'D
Helt klockrent!

Back