Nationaldagsrundan 2008 - MCK Vilse

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vet inte om ni sett det men vi kör NDR traditionsenligt, dock med ny startplats.
Det blir förhoppningsvis utgång i Helsingborg efter avslutade runda, kan dock inte rodda det själv så BeBe och ww har inofficiellt fått uppgiften att ta tag i detta.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=182858

Tråden är nu uppdaterad med matinfo. :D

Välkomna!

Det blir säkert regn, åska, hagel, snö, poliskontroller, rullgrus, dimma, minusgrager, motorstopp, soppatorsk, dimma och allmänt otrevligt på rundan... :gnissla
På kvällen kommer säkert ölen vara utspädd, drinkarna alkoholfria, dörrvakterna anti hojåkare, uteserveringarna nedregnade och alla deltagare vilse... :gnissla

Nåväl, önskar att jag kunde vara med. Ni får i vilket fall som helst ha det så trevligt! :tummenupp

Bha ! :huvet
Ser mörkt ut på kameruns bänk som Häggerfors hade sagt det...

Min nuvarande hoj går nock inte snabbt nog så jag lämnar WO detta året :6surkart

Det blir säkert regn, åska, hagel, snö, poliskontroller, rullgrus, dimma, minusgrager, motorstopp, soppatorsk, dimma och allmänt otrevligt på rundan... :gnissla
På kvällen kommer säkert ölen vara utspädd, drinkarna alkoholfria, dörrvakterna anti hojåkare, uteserveringarna nedregnade och alla deltagare vilse... :gnissla

Nåväl, önskar att jag kunde vara med. Ni får i vilket fall som helst ha det så trevligt! :tummenupp
Soppatorsk? Nääää, 996D har inte anmält sig så den biten klarar vi oss säkert ifrån. :D
Se nu till o komma hem så vi kan hojja och hutta litta.

Bha ! :huvet
Ser mörkt ut på kameruns bänk som Häggerfors hade sagt det...

Min nuvarande hoj går nock inte snabbt nog så jag lämnar WO detta året :6surkart
Både du och BT kommer att vara saknade. :pannkyss

Last edited:
Jag får nog också lämna återbud i år. :(

Känns absolut inte som om jag kommer sitta på en hoj de närmsta veckorna. Knaprar ju fortfarande piller för att kunna fungera som en normal människa. :ätapiller

Synd det är så sjukt dyrt att sjukskriva sig... (piller är billigare) :gnissla

Alkoholfria drinkar kan man vänja sig vid tro mig...:rolleyes: Jag måste tyvärr avböja pga stor mage, man kan ju liksom inte bara ställa hojen om det blir för jobbigt (kom inte och säg att jag ska sitta på någons bönpall nu bara, prova själv och sätt en medicinboll emellan..) kanske dyker jag upp på lunchen beroende på var den är, ska ta redan på det..

Alkoholfria drinkar kan man vänja sig vid tro mig...:rolleyes: Jag måste tyvärr avböja pga stor mage, man kan ju liksom inte bara ställa hojen om det blir för jobbigt (kom inte och säg att jag ska sitta på någons bönpall nu bara, prova själv och sätt en medicinboll emellan..) kanske dyker jag upp på lunchen beroende på var den är, ska ta redan på det..
Jaha...? Men husbonden då? Ska han köra? :va

Jag kommer heller inte kunna deltaga. :(

Kommer befinna mig i det stora landet i väst hela juni.
Ha det så kul på rundan :tummenupp

Jag kommer heller inte kunna deltaga. :(

Kommer befinna mig i det stora landet i väst hela juni.
Ha det så kul på rundan :tummenupp
Det ska vi ha, ni också! :tummenupp

Ingen som ska beställa mat på rundan?

3. Luncherbjudande!
Nu har vi pratat med restaurangägaren och han välkomnar oss med öppna armar.
Jag har förhandlat fram ett enhetspris på lunch + stor läsk => 70 kr

Ni kan välja mellan följande rätter:
Pizza
1. Capricciosa
tomatsås, ost, skinka, champinjoner
2. Quatro Stagione
tomatsås, ost, svamp, skinka, musslor, räkor
3. Hawaii
tomat, ost, skinka, ananas

Pasta
4. Salmone
en krämig vitvinsbaserad sås med dill och gravad lax
5. Bolognese
en klassisk Italiensk rätt med köttfärssås
Betalning och avbockning sker hos mig på Statoil i Höör - Jämna pengar! Sista beställningsdag - Tisdagen den 3:e juni

...o herregud, nu ska det ynglas av sig med.... :skrämd eller du har bara lagt på dig? :tungan

Grattis! :D

En annan fråga, vem kan ta på sig ansvaret att ordna med ett litet fylleslag på fredagkvällen? Brukar ju finnas villiga själar som kan ta på sig uppgiften :)

tydligen så är det schemalagt att jag skall jobba på lördagen, men skall kolla upp detta i veckan, ev går det att byta bort.

det skall väl gå att dra ihop ett gäng, ska ju bli fint väder & hampan e ju smockad med folk på helgerna

Holla! grevinnan har fått för sig att hom vill åka på pallen:D :D

Är det någon vänlig själ som kan låna ut kläder i stl 38 :confused: :confused:
mäter man ställ i klädstorlek:confused:

Vill nån ha en platta öl och har ett ställ ledigt så PM,a

Det ska vi ha, ni också! :tummenupp

Ingen som ska beställa mat på rundan?

Betalning och avbockning sker hos mig på Statoil i Höör - Jämna pengar! Sista beställningsdag - Tisdagen den 3:e juni

Jag hade hoppats på att läka ihopa tills på fredag. Men som det ser ut nu så är det kört. (kan inte använda bromsfingrarna) :( I alla fall om det inte dyker upp någon harry potter och trollar fram lite helande trolledryck :dricka och en :kär :nurse

Första gången jag missar national rundan på flera år. :(

Själv ska jag köra bana på fredag, så tyvärr missar även jag rundan, fast lär ju ha roligt ändå

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back