Snabbkomando i Explorer

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha YZF250
Finns ju ett mkt smart komando som jag använder väldigt ofta när jag sitter vid en dator. Det e Atl + Tab så byter man enkelt mellan olika fönster som man har uppe. Men nu med den nya versionen av Explorer där man kan ha olika flikar i samma internet-ruta, finns det då ett liknande snabbkomando som man enkelt kan utföra med fingarna - så att man slipper klicka med musen när man ska byta internet-flik?! Jag tror mej ha "hittat" detta komando 1 gång av misstag när jag tryckte runt på tangentbordet...men kan inte hitta det igen. Någon som e data-nörd och vet?!

Love and kisses

Fan, då måste man kunna räkna oxå. :näsblod

Explorer!? Använder folk detta fortfarande när det finns Firefox? Som för övrigt har använt flikar i snart ett århundrade...

Edit/ Alt+tab som explorer har kopierat från ovanstående.

Explorer!? Använder folk detta fortfarande när det finns Firefox? Som för övrigt har använt flikar i snart ett århundrade...

Edit/ Alt+tab som explorer har kopierat från ovanstående.

Undrar hur Firefox kom till? Ren undran faktiskt men jag har en känsla av att de kopierade en massa från IE?

Kan ha fel så inte bli arga om jag har det.

Undrar hur Firefox kom till? Ren undran faktiskt men jag har en känsla av att de kopierade en massa från IE?

Kan ha fel så inte bli arga om jag har det.

Det uppkom då det fanns kunnigt folk som inte klarade av att bli irriterade varje gång de använde IE så de tog fram detta istället. Tippar jag på.

Explorer? då gissar jag att det är windows explorer du pratar om och inte internet explorer.

Om det är Vista du pratar om så kan du förutom ALT+TAB använda Windowsknappen+TAB, då växlar den med 3D känsla

Mvh Stephenj

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...