Vad tar du i bänkpress??

Detta såg även jag... så är det DC eller Lucia som nalkas? Vilken klass siktar du på?

får se hur det blir, om jag fixar allt så är planen något i stil med att ha DC som genrep och sen satsa på att vara i topp för lucia. 7månader kvar cirkus så jag vet inte riktigt vad vikten kommer bli, men antagligen strax över 70, så 80 minus :) och självklart är det BB och inte fitness som gäller ;)

vad tror du vikten kommer landa på i år?

och alla är självklart sugna på att se vad du tar i bänken :D:D

får se hur det blir, om jag fixar allt så är planen något i stil med att ha DC som genrep och sen satsa på att vara i topp för lucia. 7månader kvar cirkus så jag vet inte riktigt vad vikten kommer bli, men antagligen strax över 70, så 80 minus :) och självklart är det BB och inte fitness som gäller ;)

Lycka till och kör hårt. Nu är det inte så lång tid kvar som du skriver, ca 7 månader och på den tiden hinner du inte öka så mycket i muskelmassa, kanske 2-3kg under mycket bra förhållanden.

Kör hårt !!!

Lucia

Här har du något att jaga. Vinnaren i förra årets -80

Edit: Till -Rosen- då.

Bifogat

• micke.jpg
    micke.jpg
    64.3 KB · Visningar: 101
Lycka till och kör hårt. Nu är det inte så lång tid kvar som du skriver, ca 7 månader och på den tiden hinner du inte öka så mycket i muskelmassa, kanske 2-3kg under mycket bra förhållanden.

Kör hårt !!!

tackar :) jo jag vet jag inte har så mycket att öka nu, jag satsar mer på att få min diet i absolut toppcheck :)

Här har du något att jaga. Vinnaren i förra årets -80

Edit: Till -Rosen- då.

hehe har kollat på en del bilder på honom innan, han är inte liten direkt :gnissla och självklart tänker jag tävla för att vinna men jag är nöjd bara jag slår jonas som kom 2a förra året ;) (också trelleborgare)

Last edited:
tackar :) jo jag vet jag inte har så mycket att öka nu, jag satsar mer på att få min diet i absolut toppcheck :)

hehe har kollat på en del bilder på honom innan, han är inte liten direkt :gnissla och självklart tänker jag tävla för att vinna men jag är nöjd bara jag slår jonas som kom 2a förra året ;) (också trelleborgare)

Nej, han är jäkligt bitig. Med riktig getingmidja. Grejen är att han ständigt är i toppform och han slet något förbannat innan Lucia.

Hmm...har faktiskt aldrig provat att stoppa in en tumstock, det har lixom aldrig lockat! :eek:

Och bänkpress....verkar såå....onödigt.!! :wiggle

Annars kan du alltid gradera dildon, alternativt din mans könsorgan. Snabbt och också skönt! :tummenupp

Passa dig för brukande av spritpenna på ollonet bara.

Undrar lite....

Jag gör mina armhävningar med fötterna på en stol, & händerna i axelbredd.
Om jag väger 95 kg, hur mycket lyfter jag då i ren vikt? :va

Hmm...har faktiskt aldrig provat att stoppa in en tumstock, det har lixom aldrig lockat! :eek:

Och bänkpress....verkar såå....onödigt.!! :wiggle

Men, baserat på din karl, hur djup skulle du uppskatta att du är?

Annars kan du alltid gradera dildon, alternativt din mans könsorgan. Snabbt och också skönt! :tummenupp

Spritpenna på ollonet går finfint.. :mattias

Gradera på bara!

Last edited:
Nej, han är jäkligt bitig. Med riktig getingmidja. Grejen är att han ständigt är i toppform och han slet något förbannat innan Lucia.

ah okej, jag har ingen aning om vem han är egentligen :) vet bara att hans form på tävlingsdagen var brutal :yoparty

hihi.....ska alla hojåkare här inne börja tävla med varandra i bänken åsså....kommer inte gå bra det här....muskulösa kroppar å hojjar...det kommer ta slut med snygga kvinnor snart..alla kommer ju falla som furor för er ;)

själv myser jag in på lilla 140 kg i bänken...tror ja tar några kilo mer nu...var ett tag sen ja testade men tränar på 120 kg så borde nog vara i närheten av 150 skulle ja tro :)

( och snygga kvinnor kommer i takt med form å hojj....jag lovar :tummenupp )

Tramsig tråd..vetenskaplig bevisat att alla bänkpressande siffror kan man dra av 50% på minus 10 kg så närmar man sig sanningen..:D
Så jag säger väl ca 160 pannor då!

hihi.....ska alla hojåkare här inne börja tävla med varandra i bänken åsså....kommer inte gå bra det här....muskulösa kroppar å hojjar...det kommer ta slut med snygga kvinnor snart..alla kommer ju falla som furor för er ;)

själv myser jag in på lilla 140 kg i bänken...tror ja tar några kilo mer nu...var ett tag sen ja testade men tränar på 120 kg så borde nog vara i närheten av 150 skulle ja tro :)

( och snygga kvinnor kommer i takt med form å hojj....jag lovar :tummenupp )
Var fan hittar man snygga kvinnor som blir imponerade av muskulösa kroppar och motorcyklar? Jag har då aldrig träffat någon. :mad:

Hehe Jag tar strax över 70 kg. 3 reps X 3 set. å väger bara 67pannor :tungan

Det är fit for fight som gäller - - bb - suger..vill juh inte se ut som ett kylskåp som går runt :D

Djup (haha!) fundering: Om man måste gradera ollonet så lär hon ju inte vara så värst djup, va? Alternativt kanske man har världens största ollon, iofs.

För att fortsätta i samma goda anda som tråden startades i: Jag har alltid bottnat i brudarna jag borrat. :brunad :skrävla :självgod

Djup (haha!) fundering: Om man måste gradera ollonet så lär hon ju inte vara så värst djup, va? Alternativt kanske man har världens största ollon, iofs.

För att fortsätta i samma goda anda som tråden startades i: Jag har alltid bottnat i brudarna jag borrat. :brunad :skrävla :självgod

Men du måste väl börja graderingen någonstans?

1 cm (alternativt millimeter) på ollonet, två vid början på själva kewken, tre osv.

Jo, men du har väl bara tagit en massa oskulder med dåligt självförtroende? :hihi :gubbsjuk

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...