Matti_XR
Ny medlem
Undertecknad anordnade idag en ”prova-på-bana-körning” för motardpiloter på Malmö Motorstadion.
Jag kommer att anordna fler körningar förhoppningsvis inom kort, och kommer då att annonsera dessa här på sporthoj.com.
Om ni är intresserade av att köra bana hoppas jag att ni dyker upp då!
/Matti
Vår fotograf för dagen, Vespa-Fredrik, hade inte tid att knäppa så många bilder, men jag bifogar några godbitar. Fotografen fick dispens och tog även han några varv på banan (skratta inte - det gick fortare än du tror!).
Jag kommer att anordna fler körningar förhoppningsvis inom kort, och kommer då att annonsera dessa här på sporthoj.com.
Om ni är intresserade av att köra bana hoppas jag att ni dyker upp då!
/Matti
Vår fotograf för dagen, Vespa-Fredrik, hade inte tid att knäppa så många bilder, men jag bifogar några godbitar. Fotografen fick dispens och tog även han några varv på banan (skratta inte - det gick fortare än du tror!).



