Motard bankörning

Matti_XR

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Gnosjö kommun
Hoj
XR650 R/SM
Undertecknad anordnade idag en ”prova-på-bana-körning” för motardpiloter på Malmö Motorstadion.

Jag kommer att anordna fler körningar förhoppningsvis inom kort, och kommer då att annonsera dessa här på sporthoj.com.

Om ni är intresserade av att köra bana hoppas jag att ni dyker upp då! :tummenupp


/Matti


Vår fotograf för dagen, Vespa-Fredrik, hade inte tid att knäppa så många bilder, men jag bifogar några godbitar. Fotografen fick dispens och tog även han några varv på banan (skratta inte - det gick fortare än du tror!).
 

Bifogat

  • Resize of IMG_3104.JPG
    Resize of IMG_3104.JPG
    204.8 KB · Visningar: 62
  • Resize of IMG_3105.JPG
    Resize of IMG_3105.JPG
    172.4 KB · Visningar: 64
  • Resize of IMG_3106.JPG
    Resize of IMG_3106.JPG
    204.3 KB · Visningar: 72
  • Resize of IMG_3109.JPG
    Resize of IMG_3109.JPG
    220.2 KB · Visningar: 6,351
  • Resize of IMG_2992.JPG
    Resize of IMG_2992.JPG
    196.2 KB · Visningar: 79
Underbar bild med vespan som jagar en KTM :D

Hehe, vespafredrik va grymt snabb. Trevligt arrangemang, mycket bra sätt att få in känslan för grusmomentet i sumo. Hade fan speedwaygrus ändå in innanför kalsongerna ta mig fan. Knastra fint.
 
:D

Var kul som f-n! :hoppa
Den stunden som jag hann köra i alla fall... :gnissla

Alla som anmält intresse men inte dök upp missade en gulddag! :fakta
Solsken, "kör stills du stupar" (av tröttehet eller andra skäl... :rolleyes: ), och som bonus fick vi kolla in ett framtidslöfte inom svensk Speedway göra lite körningar.
Übercoolt! :Bugar :Bugar

Efter att själv kört på banan och sedan sett honom köra så... :näsblod
Fy satan i Helvete altså!! :Bugar för alla speedway förare!

Stort tack till Matti som ansträngt sig för att få tillstånd en supernajs Lördag.
Och Tack förhjälpen efteråt! :tummenupp :)
 
Hallå Putte!

Hm, du borde ju varit med på actionbilderna, men vi hann ju liksom inte få någon bild... :tungan ;)

Min bedömning är att ditt garage helt klart har plats för tre hojar, så våga inte sälja din XR!!!


Ses på banan. :tummenupp

/M




:D

Var kul som f-n! :hoppa
Den stunden som jag hann köra i alla fall... :gnissla

Alla som anmält intresse men inte dök upp missade en gulddag! :fakta
Solsken, "kör stills du stupar" (av tröttehet eller andra skäl... :rolleyes: ), och som bonus fick vi kolla in ett framtidslöfte inom svensk Speedway göra lite körningar.
Übercoolt! :Bugar :Bugar

Efter att själv kört på banan och sedan sett honom köra så... :näsblod
Fy satan i Helvete altså!! :Bugar för alla speedway förare!

Stort tack till Matti som ansträngt sig för att få tillstånd en supernajs Lördag.
Och Tack förhjälpen efteråt! :tummenupp :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top