Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Idag är det fredag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hmm
Så kan vi inte ha det, köper en färgburk på väg dit i morgon och ÅtGÄrdaR pRobLEmEt![]()
Ska du klotra nu igen 
Idag är det fredag![]()

![]()
nu igen
![]()

Japp den där fredagen kommer med jämnamellanrum![]()
![]()
Och det gör även att jobbaäven om det är extra inatt så jag har 140% i övertidsersättning
![]()
jo jag börjar inse att den där fredagen poppar upp lite då och då 
jaha och de där var ju viktig info 
jo jag börjar inse att den där fredagen poppar upp lite då och då
![]()
jaha och de där var ju viktig info
![]()
gör ju att man har råd med mer 
Det var mycket viktig infogör ju att man har råd med mer
![]()
jo de har man ju i å försig jo de har man ju i å försig
![]()
Hem duscha och tvätta snoppen.
Sen avsmakningsmeny på Texas Longhorn.
I morgon båten till Utö slappa, mäta ut vart huset ska stå.
Dricka wirre, pilla navel.
Livet kunde vara sämre...![]()

Jag har ONT i foten !!![]()
Vad har du då gjort?
Hem duscha och tvätta snoppen.
Sen avsmakningsmeny på Texas Longhorn.
I morgon båten till Utö slappa, mäta ut vart huset ska stå.
Dricka wirre, pilla navel.
Livet kunde vara sämre...![]()
Avsmakningsmeny? Är det något nytt det?

Kan inte någon berätta för mej vad problemet e??
ser bra ut.
e väl tränad.
kör hoj som en gud.
Men e HELT värdelös på o fixa tjejjer...
Hur gör man??
/ inte ett dugg oskuld men helt keff!!

Avsmakningsmeny? Är det något nytt det?
Bregott :-S !?Avsmak det får man väl av kommunism, knivsöder och efterbörd?
Vad är karln för gourmét egentligen?
Häng med mig och Teo ut skaduse! Ja jädrarimej då får man ligga så du får olja in tjillevippen i smält Bregott för att ha möjlighet att gå dan efter!![]()
Kan inte någon berätta för mej vad problemet e??
ser bra ut.
e väl tränad.
kör hoj som en gud.
Men e HELT värdelös på o fixa tjejjer...
Hur gör man??
/ inte ett dugg oskuld men helt keff!!
Kan inte någon berätta för mej vad problemet e??
ser bra ut.
e väl tränad.
kör hoj som en gud.
Men e HELT värdelös på o fixa tjejjer...
Hur gör man??
/ inte ett dugg oskuld men helt keff!!
Avsmakningsmeny är en kvarleva från det glada 80talet minsann.
Kan inte någon berätta för mej vad problemet e??
ser bra ut.
e väl tränad.
kör hoj som en gud.
Men e HELT värdelös på o fixa tjejjer...
Hur gör man??
/ inte ett dugg oskuld men helt keff!!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |