Oskarshamn

Last edited:
Någon som tänkt att ta en sväng i helgen?

Hör av er!

För min del blir det inge åka på hela helgen. Ska dra till stockholm och ge min lever en ordentlig omgång. Ett litet träningsläger innan Lelleträffen. :öl

För min del blir det inge åka på hela helgen. Ska dra till stockholm och ge min lever en ordentlig omgång. Ett litet träningsläger innan Lelleträffen. :öl

Hehe, låter gutt. Jobb fri denna helgen då?

När jag tar en sväng så slutar det med en långsväng på runt 40mil.
I helgen så blir det nog bara lite i och runta stan typ.

Stor eller liten sväng, spelare ingen roll, bara man slipper sitta hemma!:tummenupp

Tur att man tränar regelbundet även i hemkommun:rolleyes: Glöm inte dialysmaskinen o hårnätet!

Va de nån som sa arslemun!!?

Så Söndag 1600 @ shell it is!?

tack för åkturen, det var kul med en liten söndagtur, hoppas att du (och han som körde RSV factory'n) inte behöver byta packningar i framgaffeln efter alla gropar och gupp:D det är inte de mest avslappnande vägarna för sporthoj men det är ju som med :tuttar ,kurvigt är bäst :)
nästa gång får du välja väg som kompensation :tungan

tack för åkturen, det var kul med en liten söndagtur, hoppas att du (och han som körde RSV factory'n) inte behöver byta packningar i framgaffeln efter alla gropar och gupp:D det är inte de mest avslappnande vägarna för sporthoj men det är ju som med :tuttar ,kurvigt är bäst :)
nästa gång får du välja väg som kompensation :tungan

Tackar själv! De va en :va ny upplevelse.:D Trodde inte ja kunde ha så många "nära-döden-upplevelser" på så kort tid:tummenupp . Men kurvigt is the shit! (hade klarat mig ganska bra utan gropar och gupp!!):D. Som du sa lär väl få kolla över hojen lite nu, nått som ja redan nu vet om är att ja behöver mer luft i framdäcket.
Ja får väl ge mig ut och reka lite till nästa gång!!:)

Last edited:
Ja det var skojjigt värre men man har mycket att lära när man ska konventera till asfalt... ;)

Hoppas det blir fler gånger

det e väl inte så att herr Pruttnylle har blitt färgblind o råkat mecka med fel hoj så jag ockseskå kan ta mig en tur snart ha ha
skulle järna jörat själv men jag har ente tiiid

dendär gamle ballristen...Den sålde ja för ett par månader sen! Han sa nått om o bygga gocart:tungan

allvarligt talat, nu får du ta o masa dig ner. Hon står bara o svär besviket på italienska varje gång de e jag som kommer dit.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show