Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Nope inte jag
Såg att du bangade muppkörningstråden hehe
Banga näää det heter respektera att det var en tråd som handla om något annat än din missuppfattning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nope inte jag
Såg att du bangade muppkörningstråden hehe
Banga näää det heter respektera att det var en tråd som handla om något annat än din missuppfattning![]()

ReSPecKtera![]()
Jag har aldrig missuppfattat nåt det är andra som missförstår mig![]()

Nä nu har du missförstått det ingen
Det är du som inte vet vad det är du snackar om![]()
Vi får väl gå halv vägen var o enas om att sthlmare o skåningar(DANSKAR) gör/tänker på olika sätt![]()
Vad hade ni för väder idag då?
Idag är det mörkt.....och sen vet i fan vad det kommer att bli när solen väl behagar att gå upp och sprida ljus över oss
Dessutom så är det väll ingen som vet hur ni tokholmare tänker![]()
kl 04:48 kommer solen gå upp för er men om det blir ljust vette fan, är väl som mellanöstern där nere![]()
Men Tokholmsforumet duger att hänga i?

Mellanöstern![]()
Ja det duger att hänga i men det betyder inte att man vill bo där
*duckar*
Bilar som sprängs, bomber som briserar, skottlossningar, mord u name it...

Har alla somnat tidigt i kväll![]()
bla bla bla
RASK skrev:bla bla bla
Jag kan bara säga en sak...kärlek börjar ALLTID med bråk jag valde å kolla på film i stället
![]()

Skinnstället?
Var det inte obekvämt?![]()
mäh jag sa väll inte nå om skinnstället knas boll 
och redan 12 grader varmt 
Idag är det SOLoch redan 12 grader varmt
![]()
ja men jag har i allafall 10+ i skuggan och du har 12+ i solen
de innebär att de blir varmare här uppe i dag då ja men jag har i allafall 10+ i skuggan och du har 12+ i solen
de innebär att de blir varmare här uppe i dag då
![]()

Hehe naj jag har 12 grader i skugganså det kommer att bli varmt idag
![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |