Skriv-vad-du-vill-tråden

Aha,du menar tonåring?

En 25 årig kille är fan som en tonåring mer än ibland :gnissla

Jag undrade mera vad han hade gjort:pannkyss


Han släppte ut den höglöpande tiken från buren.... behöver jag säga mer. Så det blir ett samtal till veterinären i morgon så att hon kan få en spruta :huvet :gnissla :huvet
Inte ens en fundering på varför hon var där eftersom det inte tillhör det normala att hon är i bur *suck*

En jäkla tur att han är den som ska betala. Eller han skulle inte våga något annat om han inte vill sluta som falsettsångare :mad:
 
Last edited:
Jag fick mina horn igår! :yoparty

:tummenupp grattis till hornen

01:30 hade jag lite mer än 6535 steg !! :) Dansa är bra !!! :yoparty

:lol jag undrar jag om du inte fuskar när du dansar :rolleyes: :tungan

En 25 årig kille är fan som en tonåring mer än ibland :gnissla

Han släppte ut den höglöpande tiken från buren.... behöver jag säga mer. Så det blir ett samtal till veterinären i morgon så att hon kan få en spruta :huvet :gnissla :huvet
Inte ens en fundering på varför hon var där eftersom det inte tillhör det normala att hon är i bur *suck*

En jäkla tur att han är den som ska betala. Eller han skulle inte våga något annat om han inte vill sluta som falsettsångare :mad:

:lol nu låter du så där gnällig igen, inte hans fel att hon löper ju :tungan :D
Fast sen igen så kan de ju vara bra att inte släppa ut en löpande tik bland alla han hundar :)
:va Hur gör man med hundens matte då då :rolleyes:
 
Last edited:
:lol nu låter du så där gnällig igen, inte hans fel att hon löper ju :tungan :D
Fast sen igen så kan de ju vara bra att inte släppa ut en löpande tik bland alla han hundar :)
:va Hur gör man med hundens matte då då :rolleyes:

Nä inte hans fel att tiken löper men jag hade blivit mindre sur om han hade kunnat erkänna att han hade gjort fel men nä det går ju inte :rolleyes:

Och vad menar du nu :va :rolleyes: :va
 
Nä inte hans fel att tiken löper men jag hade blivit mindre sur om han hade kunnat erkänna att han hade gjort fel men nä det går ju inte :rolleyes:

Och vad menar du nu :va :rolleyes: :va

:lol verkar ju dumt att erkänna att han gjort nå när han vet att de var dumt :)

:rolleyes: de vet väll inte jag, jag trodde ju du visste :D :tuttar
 
Ja men han kanske trodde att han skulle få:fatta! :fatta! :fatta! :fatta!....


:D


:va Tror du att den uppretad/vansinnig Mitra är mindre farlig än en som får en vettig förklaring på vad som har hänt.Speciellt eftersom han inte nekar utan erkände direkt att det var han som hade släppt ut henne. Men det var ju inte hans fel att han gjorde det utan vårt/mitt för att vi inte hade skrivet en lapp eller liknande.

Då är du jävligt fel på det :cdevil :såjaponken
 
:va Tror du att den uppretad/vansinnig Mitra är mindre farlig än en som får en vettig förklaring på vad som har hänt.Speciellt eftersom han inte nekar utan erkände direkt att det var han som hade släppt ut henne. Men det var ju inte hans fel att han gjorde det utan vårt/mitt för att vi inte hade skrivet en lapp eller liknande.

Då är du jävligt fel på det :cdevil :såjaponken

JAHA....Han erkände på en gång vad han hade gjort, utan att du behövde elda bambuskott under naglarna eller koppla elkablar till nötterna på honom... Jag trodda att han nekade... Så nej, jag tror inte att en vansinnig syster yster är mindre farlig... Du får helt enkelt ta fram kettingen...:fatta!:kryckor
 
Last edited:
:va kan man kräva av hyresvärden att de ska ljudisolera en lägenhet så man slipper höra grannarna när de spelar hög musik å väcker en???

:mad: nya grannar och barn som är äldre som gillar dunka musik, :huvet mitt huvud gör ont igen man får ju för fasiken epilepsi eller hjärtinfarkt av detta....och ja jag sover med öronproppar i öronen när jag jobbar :( men ändå vaknar man av att hela lägenheten vibrerar.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top