Sporthoj Skellefteå

Kan väl ses på klubben strax före 18:00 då såg på tempen att det är 7grader ute nu så blir ju ingen 20mila sväng men lite är bättre än inget.

Jag är där före 18:00 alla fall

Tjena.
Har det börjat köras nått ?
man trodde sommaren var här sedan tittar man ut och det snöar :-/
/johan

Någon som har en dubbel vacuum-mätare man skulle kunna få låna eller hyra för en öl eller 2?

Har bara kvar att synka förgasarna sen är nog hojen fit for fight.

Får jag inte tag på nån mätare blir det nån hempulad variant som får lov att duga.

/Johan

Någon som har en dubbel vacuum-mätare man skulle kunna få låna eller hyra för en öl eller 2?

Har bara kvar att synka förgasarna sen är nog hojen fit for fight.

Får jag inte tag på nån mätare blir det nån hempulad variant som får lov att duga.

/Johan

Tror vi har en kvadrupel liggandes på klubben.

Tror vi har en kvadrupel liggandes på klubben.

Finns det möjlighet låna den? Gärna redan idag då jag jobbar eftermiddag i veckan och är ledig imorgon.

Hade tänkt fixa till slutet på hojen imorgon, måste vara och köpa nå sån där skyddsfilm i vinyl ...det är väl egentligen för sent då jag redan har nötningsskador här och där men vore ju bra om dom inte blev värre.

/Johan

Finns det möjlighet låna den? Gärna redan idag då jag jobbar eftermiddag i veckan och är ledig imorgon.

Hade tänkt fixa till slutet på hojen imorgon, måste vara och köpa nå sån där skyddsfilm i vinyl ...det är väl egentligen för sent då jag redan har nötningsskador här och där men vore ju bra om dom inte blev värre.

/Johan

Slå mig en signal på 0705801881 så går det nog ordna

Pratade just med Roger Nording som har www.nordimotor.se i Umeå.
Han ville komma till Skellefteå och ha road show för Aprilia samt Moto-Gussi
-08 modellerna.

Hojmodeller som han pratade om var: Shiver 750, Mana 850, Touno 1000, ngn moto gussi samt ngn 200cc vespa.

Annars hoppas jag alla kommer och provkör lite balla hojar. Spread the word.

Hur blev det med detta arrangemang?
Visst skulle det vara den 17 maj...

hejsan, tips råd, mek hjälp ang byte av styre på speed four :confused: i Ske-å

Byte till?
Bör inte vara så svårt, lite svårt att ställa diagnos utan att se dock, kolla förbi på klubben imorrn får du hjälp.

Hej där skellefteåbor!
Jag har ett litet bekymmer som jag hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig med!

Ska ner och köra på gelleråsen 22a-23e maj (tors-fre) och som vanligt är man ute i god tid när man ska beställa hem grejjer. Har beställt bromsbelägg från E-son maskin och nått i skellefteå då de kunde fixa fram beläggen snabbast, problemet är att jag kommer passera skellefteå på onsdagmorgon relativt tidigt (innan de öppnar).

Så jag hade hoppats på att någon kunde hämta ut beläggen åt mig på tisdag eftermiddag och lägga ut dem på något bra ställe så jag kunde hämta dem på vägen ner. Kan sätta in pengar på erat konto i förväg slipper ni ligga ut med dollars också!

Hade inte tänkt betala själv i förväg redan nu för om beläggen inte hinner komma till på tisdag är det nämligen o-intressant då det blir en storbeställning med banåkning.nu lite senare samma vecka.

Tacksam för hjälp :tummenupp

Hej där skellefteåbor!
Jag har ett litet bekymmer som jag hoppas någon vänlig själ kan hjälpa mig med!

Ska ner och köra på gelleråsen 22a-23e maj (tors-fre) och som vanligt är man ute i god tid när man ska beställa hem grejjer. Har beställt bromsbelägg från E-son maskin och nått i skellefteå då de kunde fixa fram beläggen snabbast, problemet är att jag kommer passera skellefteå på onsdagmorgon relativt tidigt (innan de öppnar).

Så jag hade hoppats på att någon kunde hämta ut beläggen åt mig på tisdag eftermiddag och lägga ut dem på något bra ställe så jag kunde hämta dem på vägen ner. Kan sätta in pengar på erat konto i förväg slipper ni ligga ut med dollars också!

Hade inte tänkt betala själv i förväg redan nu för om beläggen inte hinner komma till på tisdag är det nämligen o-intressant då det blir en storbeställning med banåkning.nu lite senare samma vecka.

Tacksam för hjälp :tummenupp

Kan ordna det åt dig, slå mig en signal på 0705684718 så ordnar vi detaljerna.

hämtar inte den förrän nästa helg, tänkte ifall det gick att byta till ett typ crosstyre så det blir mer upprätt körställning

Roadshow 2008!!!

Tack till alla som var med och hjälpte till vid provkörningen idag.
Roger var mycket nöjd och ville ev komma upp till hösten för att visa lite fler nya modeller och jag sa att han var hjärtligt välkommen.
Lite synd på det kalla vädret men jag tycker ändå att det var riktigt trevligt.
Var det föresten ngn som tog ngn bild?

Hoppas att vädret nu blir lite hetare i förtsättningen och att vi får lite finåkning.

Tack. / Mattias

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...