UARR Bilder

jag har massa bilder som jag inte har orkat lägga upp... bla. för att jag har varit mkt ute i stugan... är det nån som vet någon bra sida där det går snabbt och enkelt att lägga upp bilder? jag är lite lat så jag vill helst inte sitta o påta med bild för bild... det är på tok för många...

här är en av mina bilder:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewlarge.htm?ID=1032729&target=_blank

shit, den var ju skitläcker, nästan så jag ger upp å fota själv:D
Själv brukar jag lägga upp mina bilder via MSN och mitt space.
http://sporthojare.spaces.live.com/default.aspx?_c02_owner=1
 
Tyvärr jag som bytt jobb och då försvann min möjlighet till lina att ha servern på!
Ska eventuellt få lite trevligare lina hem snart + byta jobb där dem driftar servrar! Så detta kan eventuellt dyka upp igen i någon smidig förpackning.

Men det kommer bli efter sommaren oavsett vilket fall det blir!
 
Det låter som en smart idé då den inte är aktiv längre!
Tråkigt men någon kanske får tiden i framtiden att göra en snygg lösning?
 
Tyvärr jag som bytt jobb och då försvann min möjlighet till lina att ha servern på!
Ska eventuellt få lite trevligare lina hem snart + byta jobb där dem driftar servrar! Så detta kan eventuellt dyka upp igen i någon smidig förpackning.

Men det kommer bli efter sommaren oavsett vilket fall det blir!

Byta jobb igen?
Du bara studsar upp i taxeringskalendern du!
Eller är det tjänsten som ComputerBossManager på Racerepairs du tänker på?
Där finns det linor å grejjor överallt! :yoparty
Tyvärr får du då elda med taxeringskalendern för att koka silver the innan du somnar :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top