Se där, massa bra svar!
Liberator är OK, träffade faktiskt ett av mina allra bästa ex på en Liberatorspelning. Dock rätt tråkig ska enligt min uppfattning. Skaspelning skall vara bira, svettigt och tvåhundra stompande par kängor!
De Liberatorspelningar jag har varit på har varit rätt så artsy-fartsy, fulla av popnördar som måste varit där för att de trodde det var något slags statement. Förmodligen fel ställen. Verkar dessutom ha lagt av.
Chickenpox rockar, dem hade jag glömt! Fan, måste skaffa fler skivor! Slutade 2002. USCB Allstars var också röj, men slutade i fjol.
Liptones lät rätt kul, lite samma problem som Liberator av vad jag såg på deras hemsida men inte alls i lika stor utsträckning. Klart dansbart! Kanhända man skulle ta en tur till Skövde. Fina hojvägar dit också...
Bad Communication från Skärblacka var det roligaste på bra jävla länge. Helt underbara.
http://www.badcommunication.com/
De har två hela spelningar ute som MP3. Missa inte det!
Agenterna är Oi! Helt annat, men jäkligt bra. Mer nerlagt blir det väl iofs inte, hann aldrig se dem spela. Om det inte räknas att ett par medlemmar vände plattor på någon fest jag var på.
Men jisses, vad många missledda små idioter som trott att AB var något för dem när man googlar... pinsamt!
Repeaters från Västerås spelade riktigt jäkla bra ska. En sommar. Såg dem igen nångång i februari året efter och då hade de tappat allt blås värt namnet och körde någon sorts mumlig raggamuffin. Suck.
Monster har jag någon skiva med, inte fastnat. Och så hoppas jag de hade en riktigt dålig dag då jag såg dem på någon festival i Hufvudstadet, för maken till divalater får man leta efter...