UT-grammatik kostar mig ligg :ligga

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Fick en msn av en chey Jag träffade men när man av ren vana skriver jallafall, chey, mångoloijd, mm och avslutar med :reggaton så kan Jag ha brännt mina skepp :mad:

Hur ska man lyckas återinföra det man under grundskolans år av plågor lärt sig men under några sketna månader helt lyckas radera?:va

Koncentrera dig... För att ligga trodde jag du var viljestark att flytta berg.

Jag har fått den uppfattningen iallafall... Kan dock ha fel, det är vanligt att jag har det:va

Jag tror ledtråden till dina problem är att det handlar om just en tjej, för just tjejer brukar nämligen leda till problem... Kan hon inte ta slangstavning/nätstavning på Msn är hon troligen ganska torr i alla fall och då är det inge liggvänligt ändå...

Edit: Eller spelar hon bara svårflörtat fast hon vill ligga.... Oavsett vilket av alternativen så behöver inte du ändra stavning...:tummenupp

Last edited:
Bah, UT-grammatik har kostat mig Jobb, fru, barn, bostad, bil, hoj och marsvin:gnissla

Råkade skriva kewl istället för kul å diverse andra grejer.
Sen idag satt jag å jobbade i skolan å så tänker jag på alla sjuka grejer från sh, typ :attackborra, :ligga?, å xjell tråden. Bränner av ett frustande skratt å alla stirrar på mig. Där mosades hela min umgängeskrets....

Bränner av ett frustande skratt å alla stirrar på mig. Där mosades hela min umgängeskrets....

"Då är dom inte riktiga vänner".. Känns bara inte tillräckligt.

BTW: själv brände man av denna till tjejen på msn nyss

- Torbjörn säger:
sen rensar du rövhålet för pappa ska leka rörmokare

Det är väl ni som har torra tjejer :fakta

"Då är dom inte riktiga vänner".. Känns bara inte tillräckligt.

BTW: själv brände man av denna till tjejen på msn nyss

- Torbjörn säger:
sen rensar du rövhålet för pappa ska leka rörmokare

Det är väl ni som har torra tjejer :fakta

Fick du ligga rå?

Mina tonårsbarn har bett mig skärpa mig när jag smessar och skriver på MSN...

Bör jag söka hjälpgrupp?

Cheyer är roten till allt ont! Det har jag sackt i evigheter!
Hadde det inte vart för cheyer så hadde man kunna tjöpa en gammal Ural med sidovagn att ha bärsen i istället för nåt jeddra posörfordon, man hade kunnat sitta med kåmpisarna och pruttat och fnissat och hela jeddra alltet hadde vart skijtbra!
Men nu måsste man antingen possera och lägga ut en massa pängar på dyjra saker, spenna sig å hålla på, eller så får man gå på gulblend rökande 3 barnmorsor från Bredäng somm hänger på Big Ben för att få nått.
Man blir förbannad! :mad:

En del har ju lixom ofördelaktigt utseende, men vad gör man om hela ens person är ofördelaktig? :(
Ja då sitter man hära på SH och skrijver att man draggit snutten på bakjulet sammtidit som man jorde fack-ju tecken! Och raggar på cheyerna jenom att skrijva "Ligga? :tuttar " som svar på hela jeddra alltet!!!!!11!!!1!.

PunGt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...