Skåne till Anderstorp, kvällsträning 8/5.

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Hej!

Tänkte höra om det är någon från Helsingborgstrakten (Skåne) som ska upp till Anderstorp imorgon (8/5) på fivers kvällsträning som kan tänka sig lite resesällskap av mig och en Aprilia RSV? Vi tar inte så mycket plats :) . Då kan man ju både spara lite pengar och miljö i sann Mozzberg anda :tummenupp .

//Jonas

Låter onekligen intressant!
Men, vad kostar kalaset? Jag har en skåpbil som rymmer en knubbig madam, men en hoj till, kanske funkar...

Sedan e de där m tider... Jobbar... o innan man e på plats o sedan hemma igen... :va

Låter onekligen intressant!
Men, vad kostar kalaset? Jag har en skåpbil som rymmer en knubbig madam, men en hoj till, kanske funkar...

Sedan e de där m tider... Jobbar... o innan man e på plats o sedan hemma igen... :va

Visst är det intressant :) . Jo tiderna är ju lite dumt, det blir till att jobba fram till lunch eller något liknande. Kanske kan jobba lite längre. Tar det 2 timmar upp eller nått sånt?
Min e inte så knubbig men lång :) . 500 kr kostar kalaset.

Ser ut att bil fint väder också.

Last edited:
Visst är det intressant :)....Ser ut att bil fint väder också.
Jupp... men de då 20 mil enkel tripp... 40 mil x 1,5 l milen x 12.80 kr... = dyrt för ett par körpass... även om jag skulle behöva dem. Klart, delat på 2 e de drygt 400 per skaft... + 500... Hmmm :rolleyes:

Sluta tidigt, hmmm tight... Men de tar nog som du säger 2h upp. Hem kan man ju glida lite... Får undersöka ljudnivån på min lilla spetta... hon maxar nog 95 m råge.... :gnissla

Får suga på denna karamellen lite...

Jupp... men de då 20 mil enkel tripp... 40 mil x 1,5 l milen x 12.80 kr... = dyrt för ett par körpass... även om jag skulle behöva dem. Klart, delat på 2 e de drygt 400 per skaft... + 500... Hmmm :rolleyes:

Sluta tidigt, hmmm tight... Men de tar nog som du säger 2h upp. Hem kan man ju glida lite... Får undersöka ljudnivån på min lilla spetta... hon maxar nog 95 m råge.... :gnissla

Får suga på denna karamellen lite...

Gör så :tummenupp .

Var har du din utrustning, o hur mycket behöver du ha med dig?
Jag har en Caravelle, som (bra/dåligt) har hyllor o lådor på ena sidan...

Jag har den i Stattenaområdet. Jag behöver inte så mycket. Däcksvärmare, depåstöd, en biltema verktygssats, personlig utr. + en ICA-kasse med smått och gått :) (typ lufttrycksmätare). Kanske blir trångt, vet inte riktigt hur breda dom är dom där.

Ska på möte nu så jag kan inte svara innan lunch :)

//Jonas

Var har du din utrustning, o hur mycket behöver du ha med dig?
Jag har en Caravelle, som (bra/dåligt) har hyllor o lådor på ena sidan...

När kan du ha bestämt dig? Jag måste börja kolla efter möjligheten att fixa en släpvagn snart :gnissla .
Jag kan ju visserligen kanske boka och sedan avboka.

/Jonas

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck