Fikarådet

håller med, tack så mycket, och tack för alla som ville hjälpa mig med bakdäcket... jätte snällt. Det löste sig allafall till slut, så nu har ja ett nytt och grymt bakdäck. :bow

Bara ja nu inte försover mig på lördag för då skiter ja på mig:skrämd


Om du mot förmodan skulle försova dig...och sen kör ikapp oss...håll dig sist i kön då
 
Fika imorron 8/5?

Nån som är sugen på fika imorron?
Jag slutar jobba vid 16 så tänkte åka en tur då och sen fika :)

Nån fler?

1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf) :)
3.
4.
5.
 
Ses på GP vid 1630-1700 då för att köra och sen fika vid 1900 eller?

Jag är på iaf :)

1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf) :)
3. Paser
4.
5.
 
Ses på GP vid 1630-1700 då för att köra och sen fika vid 1900 eller?

Jag är på iaf :)

1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf) :)
3. Paser
4. Jessan
5.
 
Fikapremiär

Jag möter upp på fiket....vilket åker ni till?

1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf)
3. Paser
4. Jessan
5. Smille
6.
 
1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf)
3. Paser
4. Jessan
5. Smille
6. Blomman (fick sex)
7. Pacman (får se om det blir med eller utan hojtur före)
 
1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf)
3. Paser
4. Jessan
5. Smille
6. Blomman (fick sex)
7. Pacman (får se om det blir med eller utan hojtur före)
8. Aze (Anders) kommer till GP
 
1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf)
3. Paser
4. Jessan
5. Smille
6. Blomman (fick sex)
7. Pacman (får se om det blir med eller utan hojtur före)
8. Aze (Anders) kommer till GP
9. flinga ramlar troligtvis in
 
Ses på GP vid 1630-1700 då för att köra och sen fika vid 1900.

1. Sienna
2. Viggo (tror jag iaf)
3. Paser
4. Jessan
5. Smille
6. Blomman (fick sex)
7. Pacman (får se om det blir med eller utan hojtur före)
8. Aze (Anders) kommer till GP
9. flinga ramlar troligtvis in

Har ev möte till kl.16 men jag ska försöka att hinna till GP.

PS. Vad roligt för dig Blomman :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top