Frakt morepowerracing??

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
Astrimmad R1-06
Hade tänkt lägga min pistoler på ett Two brothers slipon till r1 2006.

Har kollat en hel del på morepowerracing.com och de verkar vettiga. Någon som har erfarenhet från de företaget?

Priset på sliponet ligger på 625$ *6=3750kr

Vill så klart vet vad den slutgiltiga prislappen hamnar på??

frakten är rätt billig om jag minns rätt, tyvärr har en av mina beställningar fastnat hos tullen och då tillkom 30% ungefär på priset.

Morepowerracing ville inte skriva "gift" eller "spare part" som beskrivning osv för att slippa tull...

//håkan

Har beställt därifrån två gånger och de är bra att ha att göra med. Frakten vet jag inte. Skickade inom USA (gratis) till far som skickade vidare till Sverige.

Har beställt därifrån två gånger och de är bra att ha att göra med. Frakten vet jag inte. Skickade inom USA (gratis) till far som skickade vidare till Sverige.

Har släktingar som jag tänkte skicka via hit till sverige.
Vilket företag använde du för att skicka hit det och vad kostade det??

/Johan

Har släktingar som jag tänkte skicka via hit till sverige.
Vilket företag använde du för att skicka hit det och vad kostade det??

/Johan

USPS blev det. Vikten kommer jag inte ihåg men hjälm, stövlar och lite smågrejer kostade ca 70 dollar.

Testa Hardracing.com:tummenupp Dom är kanon att ha att göra med, dom säljer Two Brothers grejer också. Dom har Lowest price guarantee dvs hittar du det billigare nånstans (förutom på Ebay) så får du det för det priset. Dom svarar snabbt på mail och har nästan allt i lager vilket betyder 5-6 arbetsdagar sen har du dina grejer vid dörren :) Beställde mitt Yoshimura därifrån och kommer definitivt beställa allt annat därifrån med. Dom skriver även ner värdet på din sändning om du vill. Hemsidan ser lite barnslig ut men jag klurade ut den :)

har köpt av dom två gånger,

sist när jag köpte så skulle det ha varit värde på 700 dollar och sedan bad jag dom skriva ner värdet, hon lovad skriva ner så mycket hon fick lagligt det blev tull på 180 dollar, så jag köpte en xr-1000 tc6 , alpinstar smr plus och massa t-shirts och visir för ca 5000 med all frakt, tull :tummenupp

Kan verkligen rekommendera dom:tummenupp

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...