Stenungsundstråden

tack för festen i helgen conny,. de va bra hålligång slängde upp ett klipp på youtube ifall nån vågar se (varning för hårig kroppsdel):D

http://www.youtube.com/watch?v=xhljFyasiy4

Ja tack så mkt för en helnajs fest!! Synd bara att det kom fram ett hårigt "monster" :D :D

Men Jonny, ett litet tips, det finns en videosnutt på din kamera på en viss kille som gillar att dans framför kameran du fattar nog vem jag menar :fattartil D bästa är nog att han sj inte kommer ihåg detta pga av all alkohol han förtärde denna kväll!!!! hehe

Hört talas om PANDORAS ASK??? :huvet ??????

Ja tack så mkt för en helnajs fest!! Synd bara att det kom fram ett hårigt "monster" :D :D

Men Jonny, ett litet tips, det finns en videosnutt på din kamera på en viss kille som gillar att dans framför kameran du fattar nog vem jag menar :fattartil D bästa är nog att han sj inte kommer ihåg detta pga av all alkohol han förtärde denna kväll!!!! hehe

Projekt,,

Jag känner att jag ligger lite efter i år,,,, :gnissla fan :confused:

jag lovar mig själv att den ska gå att köra på senast måndag nästa vecka,:whip gör den inte det får alla som läser detta en back öl av mig! :öl

[/COLO:sissy på mig själv!!R]

Bifogat

• mc projekt2.jpg
    mc projekt2.jpg
    32.7 KB · Visningar: 65
Projekt som blev fest???

jag lovar mig själv att den ska gå att köra på senast måndag nästa vecka,:whip gör den inte det får alla som läser detta en back öl av mig! :öl

Grattis på födelsedagen!! Nu är vi (nästan) lika gamla :yoparty :tummenupp :pannkyss

Vilken press du sätter på mig :näsblod hoppas det finns plats i lack båset under dagen imorrn då...:rolleyes: Fick för övrigt lackat Sandras en gång till idag, hojen e hemma å montering väntar. Fan va snygg färgen e ute i solen :tummenupp

Vilken press du sätter på mig :näsblod hoppas det finns plats i lack båset under dagen imorrn då...:rolleyes: Fick för övrigt lackat Sandras en gång till idag, hojen e hemma å montering väntar. Fan va snygg färgen e ute i solen :tummenupp

det är lungt gubben,, vi sätter på bensin dunken rakt av bara... haha

sen menar jag bara att den ska gå att köra... behövs inte mycket benza för d :D :D ska ju inte ut på vägen än,, ( lånar Vickans, av ren lathet!):tuttar

haha

jag som tyckte du va fin i de långa mörka håret...lite som när du gick i nian...:D

:klappar haha,, ja du,, jag var söt då.. men snygg nu.. tiderna ändras, men du vet väll att allt senare än 10 årsen är preskiberat :ajjabajja

:hihi du kan ju räkna med att jag kommer smiska grus om d skulle vara så att man kommer ut med fiddyn nu´rå-- :yoparty :brynad :rofl

Var du i stan igår.?...såg en gixxer som din på Gustav Dahlénsgatan strax efter 4:a på väg från Vågmästarplatsen mot Tuvevägen....

Klädd i allväderstrasa...:squid

Nope, var inte jag, hade väl precis gått upp då....och så har jag inget allväders....fan det verkar ju drälla av såna som min i det här landet! Kanske skulle valt en blåvit iaf, de verkar ju var mer ovanliga.....:D

Nope, var inte jag, hade väl precis gått upp då....och så har jag inget allväders....fan det verkar ju drälla av såna som min i det här landet! Kanske skulle valt en blåvit iaf, de verkar ju var mer ovanliga.....:D

Eller en gul/svart...jag verkar ensam. Svårt att bortförklara mig när farbror blå dyker upp...:rolleyes:

Rövenshärskare

Gött att få se lite film från Jonnys fest.....det gör att jag inte är ledsen för att jag missade röv-partyt med obscena gester:arsele
Men Gunde sågut som att han stor trivdes :D

Gött att få se lite film från Jonnys fest.....det gör att jag inte är ledsen för att jag missade röv-partyt med obscena gester:arsele
Men Gunde sågut som att han stor trivdes :D

Ja jävlar, satt som handsken i....men du missade första akten....när andra sidan visades...moahahaha....var är du när man behöver dig!!! :D

Då ska man krypa i säng efter ännu ett party, denna gång hos Rickard....får fan sluta vara nykter, jag är ju den som lämnar ställena sist varenda gång...:yoparty

BTW, Jonas, jag har några klipp från Dannes fest där du är med...:tungan

Tack för ikväll krabbar och sejer!

Tack Rickard och Vickan!

Kalas

Måste Tacka alla som var med i fredags och tok lurade mig!! grymt rolig fest!! :tummenupp :tummenupp

Min goa vicki ska ha en stor Kram med !! :pannkyss

Mer sånna Fester i sommar!! :)

:skrämd men vad ska man göra med Jonny,, helt galen den gubben... tur att man kan ge igen iaf,,, SKA bli Roligt! :galen

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”