Var det du???

aldrig ngn som ser mig =)

men jag ser er ofta köra förbi DSV, (volvo lastvagnar)tuve. gasas friskt på rakan mellan röljusen.
det gillas!!

mitt kontor har utsikt över vägen=)

Svart daytona 675 på hjalmar brantingsleden strax före 7 i morses.....Jessan?

Från vågmästaren mot Volvo Lundby....lagom gaspådrag som en väckande symfoniorkester....bättre än fågelkvitter...:)

var de Zarrell jag mötte på E6 utanför ericsson vid 17:15 tiden i eftermiddags? strax efter jag åkte fast:rolleyes:

Tror jag såg samma kille idag vid ett av rödljusen på järntorget på väg hem från skolan:va Väntade mig en phet stoppie o sedan en wheelie när det slog om till grönt, men fick varken se det ena eller den andra, så Zarrell var det då inte:rolleyes::tungan:D

Edit: Phel

Last edited:

men jag ser er ofta köra förbi DSV, (volvo lastvagnar)tuve. gasas friskt på rakan mellan röljusen.
det gillas!!

Körde du på Munkebäcksgatan igår vid 20:00?

Såg även två R1, '04-'07 på Munkebäcksgatan några minuter tidigare. Jag satt på Franke´s och drack mjöd. :öl

Tror jag såg samma kille idag vid ett av rödljusen på järntorget på väg hem från skolan:va Väntade mig en phet stoppie o sedan en wheelie när det slog om till rött, men fick varken se det ena eller den andra, så Zarrell var det då inte:rolleyes::tungan:D

Aha så det finns någon som kör XR125a i stan, får åka in o köra lite bakhjul förbi honom någon dag då :D

Ett röd/vitt monster vid 1730 i rondellen vid frölunda borg,jag låg bakom på min superretard,en eloge för ditt tigtha ställ.

Jag hoppas du la märke till hur snyggt jag fick soppatorsk när det var min tur ut i rondellen :gnissla

vare pacman som stog å tjöta med en dam när jag och 3 polare gled förbi hojparkeringen på lindholmen förut idag? klockan va la 2 lr nåt.

Jag vinkade åt en vit CBR954 på mantorp...var det någon härifrån??

:D

Vete fan om det är nån som har en sån i denna del av forumet ...:confused:

... och om inte frugan din fångade det på bild så menar jag att det antagligen inte hände ...

... på ön ska det i alla fall inte bli lika lätt för dig :)

Laterz dude!

Det måste vart förgöraren, han brukar mysa runt där ibland har jag hört :)

Han vinkade till mig på ett universellt förnedrande sätt ... dvs under omkörning:mad:

... mös runt är nog fan rätt ord dessvärre:D

\m/

Last edited:

det gillas!!

Du jobbade inte i söndags eftermiddag? Jag öppnade upp så jag hade korsdrag i cylindrarna mellan dom rödljusen :D

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h