roka01
Ny medlem
Har du fixat ett cylinderfäste till röret?![]()
Nä inte hittat ännu, superbilligt.se får hem om 2 veckor då jsg får väll köpa det då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du fixat ett cylinderfäste till röret?![]()
Nä inte hittat ännu, superbilligt.se får hem om 2 veckor då jsg får väll köpa det då![]()
får man va med o leka med er som nybörjare! ni som är så vältränade o snabba på bananEftersom jag inte kunde åka med på onsdagsturen så köpte jag en liten röd racer istfår man va med o leka med er som nybörjare! ni som är så vältränade o snabba på banan
![]()
Eftersom jag inte kunde åka med på onsdagsturen så köpte jag en liten röd racer istfår man va med o leka med er som nybörjare! ni som är så vältränade o snabba på banan
![]()

Jo just det börja köra direkt på miljösoppan på macken 2 % inge mera så det inte ligger gamal soppa för inomhus körningen.
och ett tips är att kolla så inga bromsar ligger på för då bränner du kopplingen direkt. Och låt den stå och gå på tomgång rejält länge så den hinner gå lite innan träningen + lite körning längs gatan också. för det verkar som dem behöver några timmar innan dem börjar gå bra.![]()
,har blåst ur den idag på vanlig soppa men ska köpa aspen imorgon o köra ur den gammla.Denhär är gammal o innkörd redan,har blåst ur den idag på vanlig soppa men ska köpa aspen imorgon o köra ur den gammla.
Det finns en minimoto till salu för 700:- under köp & sälj tråden
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=47639&page=10
9. Anton "Antonene"Vilka kan vara med på måndag ?
fortsätt fyll på listan
1. Ronny
2. Per-Erik "perer3"
3. Tobbe
4. Markus
5. Ove "ovehal"
6. Mårten
7. Peter Janulf "Vormannen"
8. Erik
Nu har man drevat (72 kugg) och bytt till kolfiber reed. Det gjorde väl ingen jätte skillnad, kanske den svarar lite bättre på gasen. Får nog harva längre bak i fältet på måndag också![]()

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!