Skinnställ Gran Canaria

Hårn1

BikerBoyz
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
eldstorm
Är det någon som har koll på priser på ställ på Gran Canaria jämfört med här hemma, ska dit om 2 veckor, så funta på o shoppa där i så fall.

Har försökt hitta på nätet, men finner inget.

Är ju som Trieste i Italien och vad nu stället heter i Spanien frihandelzon så hittar du något ska det vara billigare,dock så lever dom på turister där så dom vet att sätta priser.

Henrik

Blir hyggligt imponerad om du ens hittar ett skinnställ där! Finns ju mest turistsaker att köpa, t-shirtar, plastringar, badbollar och sen börjar det om.

En anna sak är ju att ingen på Gran canaria använder skinnställ, det är shorts som gäller, trodde faktiskt att det skulle vara ett par schyssta bikinibilder i denna tråd, därför öppnade jag....känner mig lurad.

hahaha... ledsen o göra dig besviken:pannkyss kanske kommer såna bilder när jag varit där.

Jag tänkte mest på Las Palmas, dom har massor av hojbutiker verkar det som. Men hemsidorna är ju under all kritik. Inga priser, det finns ställ o sånt, men varken bilder eller priser. Aja.. hoppas på det bästa när jag kommer dit.

Jag har ingen aning hur det är med skinnställ i affärerna, men jag har säkert varit där 5 ggr utan att ha sett skinn..

Inte ens finnar kör med skinnställ, bara goretex överallt.

Har jag ens sett ett skinnställ utanför Sverige? Knappt..

hahaha... ledsen o göra dig besviken:pannkyss kanske kommer såna bilder när jag varit där.

Jag tänkte mest på Las Palmas, dom har massor av hojbutiker verkar det som. Men hemsidorna är ju under all kritik. Inga priser, det finns ställ o sånt, men varken bilder eller priser. Aja.. hoppas på det bästa när jag kommer dit.

Lovat är lovat :tuttar :yoparty

Satt nere på en restaurang i Bahia Feliz på Gran Canaria... o va fan hette stället då? Jo Pepes Bodega.... kunde inte låta bli o tänka på dig då:pannkyss

iaf så va´skinnställ svindyrt där. ca 2lax mer än här. Hittade dock Shoei´s nya xr-1000 Artifakt som jag lyckades pryta ner till 350€:yoparty hos en norrman som öppnat en mc butik i las palmas, kollade på fc-moto precis, dom vill ha 479,95€

http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...ifact/SubProducts/Shoei-XR-1000-Artifact-0001

Var själv på gran canaria islutet av feb...och jag kommer också ihåg det där stället pepes bodega....:)
Såg faktist en som åkte med skinnställ utanför bahia feliz......annars var det shorts å tshirt som gällde....
Va även i las palmas å gick runt en dag å tittade efter mcgrejor men hittade då faan inga:(... men som sagt det är ju ingen liten stad att gå runt i...

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back