Dummaste ni fått med er hem på fyllan?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Förutom diverse wop tar nog det här priset. :va :huvet Köpa någon?:näsblod

Bifogat

• Bild027.jpg
    Bild027.jpg
    25 KB · Visningar: 607
En bundesrepublik deutscland- skylt, för nåt år sen. Antagligen från ambassaden:va Hittade den under sängen en söndagmorgon. Stor var den också!

När jag vaknade en söndag hade jag två förpackningar proppar i fickan och i hallen stod det en "varning för blött golv-skylt". Har även haft en stor GB-glassgubbe i plast på besök en söndagsmorgon.

edit: Sedan har man fått en hel del kwinns hem också som man fan inte vet vart de kommit ifrån.

Fick med mig en uppstoppad räv till ett hotellrum en gång. Vet inte riktigt hur jag tänkte där om jag ska vara ärlig, men en uppstoppad räv är en stämningshöjare iaf. Förra valborgs var det förresten.

Obs inte jag på bilden

Bifogat

• P5010072.JPG
    P5010072.JPG
    127.7 KB · Visningar: 850
En taxistolpefrån Norra Bantorget i Sthlm....:gnissla Lämnade dock tillbaka den då det inte riktigt passade in i garaget.

En vit biljardkula från ett hotell i tyskland... Hittade den i kylskåpet i vintras när vi hade julbord hemma och en gäst skulle hjälpa till med att ta fram äggen...:va Har kvar den å ska till tyskland i höst igen så jag får väl ta med den tillbaka:)

En hyfsat stor uppblåsbar Fantasoffa från en poppis nattklubb i Halmstad... Det efter att lekt hoppborg med den mitt på dansgolvet. Det var så trångt att lattja runt med den så jag tömde luften, tog den under armen, gick till vakten och tackade för mig och drog hem till partybussen å stöka vidare:yoparty Dock så kom någon jefla DieselDoris och hoppade i den så den levve inte länge...:mad:

Samma kväll som Fantasoffan försökte en polare ta med lite plastölglas från samma ställe. Dock så blev han påkommen efter att vakten sett en 3meterstrave(!) med ölglas sicksacka mellan alla människor på innegården:D

Last edited:
En megafon. Det var dock inte jag som hade tagit den med mig men det var jag som fick skulden. :mad:

en gång kom jag hem och upptäckte att jag hade pengar kvar.. :va

En vägstolpe som jag slet upp på e4an när jag cyklade hem från en fest 2mil hemifrån.
Konstaterade sedan att de är grymt långa egentligen!
Fick slita ett tag innan den ville med hem.
Hade den sedan när vi spelade kubb för att få ner alla kubb samtidigt:tummenupp

Cyklar har det blivit ett par gånger... Annars så har det varit rätt lugnt med sånt.

Samma kväll som Fantasoffan försökte en polare ta med lite plastölglas från samma ställe. Dock så blev han påkommen efter att vakten sett en 3meterstrave(!) med ölglas sicksacka mellan alla människor på innegården:D

jag dör...:rofl

En totalt sönderrostad cykel med punka på båda däcken, som jag dessutom cyklade 7 km hem på.

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna