Hur får man ut en unge?

Är det bara jag som har lite svårt för det där med att ligga med gravida? Inte för jag gjort det, tror jag. Men jag tror jag skulle ha svårt för att gå igång på det. Visst fattar jag att man måste tömma på 9 månader men det måste man väl inte göra med den gravida?

PS. Jag är inte kräsen i övrigt.

Vi hade beräknat igår så nu är man inne på övertid drygt! Tror ni det hjälper om jag smörjer in mig i majonäs å spelar lite mandolin.

Vi hade beräknat igår så nu är man inne på övertid drygt! Tror ni det hjälper om jag smörjer in mig i majonäs å spelar lite mandolin.

Ja, det skulle nog orsaka tillräckligt med äckelkänsla för att sammandragningarna skulle börja. Har du otur så spyr hon bara. :huvet

Säg till henne att hon får en ny barnvagn av senaste och exklusivaste modellen så skall du nog se att hon lägger manken till :tummenupp

Frugan gick 16 dagar över tiden, då vart vi igångsatta och sen gick det som på räls!

Nu är han snart 2 veckor och vägrar skita så det känns som vi ska förlösas på nytt.

Fan!

När ni firar ungens namnsdag för tredje gången utan födelsedag är det dags att ta fram arbetshandskarna.

Fick höra att sperma skulle få livmoderhalsen att slappna av inför förlossningen. Någon sjuksyrra/barnmorska kan säkert dementera detta för stämmer det så är det borra rådet som är bäst!

Det är väl bara sträcka in armen och rycka? Se bara till att inte ta tag om halsen när du ska dra.

Lägesuppdatering:

Inatt så ville kärringen kopulera. Jag försökte slingra mig undan, vafan jag vill ju inte stoppa in den där lille lortige grisspenen där min snart högt ärade lille pöjk ska komma ut. Det kan ju bli direkt traumatiskt för honom.
I vilket fall som helst så gick jag med på att pilla lite och sånt och TRO PÅ FAN! Imorse hade slemproppen lossnat! Pilla med rotborste var alltså inte alls en dum idé!

Men nu verkar det ha stannat upp igen. Hon påstår att hon haft sammandragningar ett tag nu men inga direkta smärtor.
Jag börjar misstänka att det hela rör sig om en av årtusendets värsta förstoppningar, och inte alls nån graviditet. Hur funkar det isf? Blir jag underhållskyldig ändå? Bör man döpa en förstoppning?

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!