Bankörning & RR

Liten rapport från soliga Anderstorp:)

Här är det varmt i asfalten gott i solen och fart på banan,
blir ett kanon race på söndag:yoparty

Alla GBGare samla ihop er nu och kom ner och stöd roadracingSverige:tummenupp :tummenupp

Vafan, är du redan där pöjk!? Är det träning å grejer redan f.o.m fredag eller är det bara på dig det är sådan MotoGP-laddning?

\m/
 
Om jag kommer å hejar på er,, då vill jag se vad ni har i era motorer...då får ni visa hur man ska köra,,ok.:va
 
Stänkte in 1.38,8 på Anderstorp i helgen men det räckte ju ingenstans. Jävel va folk satsar på detta o åker fort. Jag får rycka upp mig några snäpp om jag ska vara med i matchen. pust...
 
Stänkte in 1.38,8 på Anderstorp i helgen men det räckte ju ingenstans. Jävel va folk satsar på detta o åker fort. Jag får rycka upp mig några snäpp om jag ska vara med i matchen. pust...

Fan va grymt Björn. Både highsider.se och fastbikes.se har ju skrivit om dig nu:tummenupp
 
Kinnekulle på söndag. Intresserad???

Har en plats på Kinnekulle på söndag. Sporthojskurs.

Sätter mej i bilen i morgon för att åka till Spanien så jag har ingen möjlighet att deltaga. Har kollat med SMC och platsen får skrivas över.

Kurspriset är 1050 kr.

Hör av dej om du är intresserad.

Tony

070 9991666
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top