Galen idé med hoj-bilder...

• Thread starter Thread starter @ngel
  • Start date Start date
Det där var ju riktigt läckert!
Hade själv en bild på en ducce som jag fotade för skoj skull under en bankörning och föraren ville använda den en tävling och han vann :)
Den vinnarbilden fick sitta upp fint i en ram :)

Men att sätta upp det så i en serie var ju underbart snyggt :)

Det där var ju riktigt läckert!
Hade själv en bild på en ducce som jag fotade för skoj skull under en bankörning och föraren ville använda den en tävling och han vann :)
Den vinnarbilden fick sitta upp fint i en ram :)

Men att sätta upp det så i en serie var ju underbart snyggt :)

Tack...
Ja varför ska du inte ha upp de där ögonblicken? Finns ingen anledning att låta de skrota i datorn bara .... :)
Så upp med bilderna på väggarna bara ... :) Speciellt om det nu gick som för han på din bild.. Då ska den bara upp...

Möjligt att du tycker det är mupp :) Men det är min vägg och mina bilder :D Me do as me will ... hehe

Kul idé men den kan bli bättre om du kan ta åt dig konstruktiv kritik. Håller lite med vad vbg_snake skrev.

Man brukar hänga tavlor så att de får en rak över- eller underkant. Även tavlorna i vänsterkanten skulle kunna hänga i linje i vänsterkanten. Prova gärna och se ifall det blir bättre. :)

:tummenupp

Extra fint att det är svart/vitt !! :)
:) Sant... Håller med till 110%

Kul idé men den kan bli bättre om du kan ta åt dig konstruktiv kritik. Håller lite med vad vg_snake skrev.

Man brukar hänga tavlor så att de får en rak över- eller underkant. Även tavlorna i vänsterkanten skulle kunna hänga i linje i vänsterkanten. Prova gärna och se ifall det blir bättre. :)

Jo jag kan väl hålla med på en del ... Men egentligen .. Varför måste man göra som alla andra? Varför kan man inte få flippa ur ... Vad säger att man måste ha raka linjer? :)
Du förstår nog min tanke ...
Ärligt ... jag har testat och jag var inte nöjd alls... Just därför så gjorde jag som jag gjorde ... och därför skrev jag som jag skrev ... No hard fellings :)
Tar åt mig, men det är inte "jag" ... så då blev det såhär ... smått galet men gillar det ...

Last edited:
:) Sant... Håller med till 110%

Jo jag kan väl hålla med på en del ... Men egentligen .. Varför måste man göra som alla andra? Varför kan man inte få flippa ur ... Vad säger att man måste ha raka linjer? :)
Du förstår nog min tanke ...
Ärligt ... jag har testat och jag var inte nöjd alls... Just därför så gjorde jag som jag gjorde ... och därför skrev jag som jag skrev ... No hard fellings :)
Tar åt mig, men det är inte "jag" ... så då blev det såhär ... smått galet men gillar det ...

Skön inställning. Ska inte säga något mer eftersom jag är likadan... :tungan

Skön inställning. Ska inte säga något mer eftersom jag är likadan... :tungan

Hahaha... Ja varför ska man vara som andra?

Alla har rätt till en åsikt ... Men man har också rätt att försvara den .. ;)
Sen är ju frågan om man kan "se" hur den andre menar ... gör man det och inser att "Nej, det funkar inte ..." då är det ju bara så :tungan
Vi är alla olika...

Bild på Repsol

Lånar tråden lite för att se om någon sitter på en passande bild.

Har nu gjort ett litet "Repsol-kollage" men hitter desvärre ingen bild i tillräckligt bra upplösning för att kunna göra en förstorning så att den passar i den tomma ramen.
Fotot bör dessutom vara "ståendes".

Så är det någon här som sitter på en bild som ni tror kan passa, så vore jag tacksam om ni vill dela med er.

Mitt kort är kanske inte det bästa, men man ser vad det föreställer iaf:)

Bifogat

• DSC00513.jpg
    DSC00513.jpg
    227.2 KB · Visningar: 160

Har nu gjort ett litet "Repsol-kollage" men hitter desvärre ingen bild i tillräckligt bra upplösning för att kunna göra en förstorning så att den passar i den tomma ramen.

Så är det någon här som sitter på en bild som ni tror kan passa, så vore jag tacksam om ni vill dela med er.

E denna tillräckligt stående ;)
http://www.mudmotorsports.com/RepsolHayden2.jpg

eller denna
http://128.83.80.200/italy/mgp14.jpg

Ändrade inlägget för att bilderna va så stora... ursäkta att ni fick scrolla en gång för mkt...

Last edited:
Ehhmm...det räcker inte bara att länka till bilderna så man slipper få ett forum som blir helt förvanskat av MEEEEGA bilder?

@ @ngel: Sååå..du börjar att nyttja dina bilder numera? :tummenupp

Riktigt nice med en "foto vägg" Men det finns ju sidor som man kan skicka bilder till och få dom på canvas :) tack för inspirationen förresten :D

det ser najs ut! ser att du har en ram serie vart har du köpt den? mvh D

Tackar...

jag håller med Lindström ... En bra fotograf och någon läcker bild ...
Sen lullar du iväg till en tryckare .. saken är biff ... Men det är inte billigt så du vet det :)

Öhhh, gillar det jag ser.. Ska nog fundera på nått liknande på mina kala vägar.. Får väl sätta kameran på 10s och springa järnet till knarren och köra förbi, kommer bli skitfint :gnissla

Riktigt sköna bilder samt kanon att du har tagit liten del av en bild samt hållt dem svart/vitt! :tummenupp

Tipsar om ett ställe i stan jag använt några ggr. Gjorde megaförstoringar av posters och de är billiga http://www.lrdesign.se/
Sidan e lite rörig, men klicka till vänster mäss/skyltmaterial. En normal poster ligger på en 100-ing!!!

Ser riktigt bra ut härifrån. Hur har du "gjort" bilderna är de bara utskrivna med vanlig skrivare?

Måste fixa nått liknande mina väggar är helt kala.. :rolleyes:

Tänkt mig nån Honda bildserie från gamla GP lopp till dagens MotoGP :tuttar

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back