Desmosedici RR i Dynobänken

tycker faktist att screemer kawwan som man kan se på youtube låter ohyggligt mycket bättre än denna hoj. f1 sound ffs hehe. men jag säger inte att jag inte tyckte den höra lät dåligt, inte dåligt alls. drool...

Någon mer än jag som känner igen det smått burkiga arga vrålandet från 500cc encylindriga gamla tvåtaktare?

Nu har jag väl både pissat och svurit i kyrkan och strulat med prästens dotter på samma gång, men jag vill ändå minnas gamla CR500or och annat låter ganska likt. -Fränt, elakt och hårigt det vill säga:D

Undrar om det blir något av Honda och deras VFR1000 mockup så det finns en chans att höra fler arga högpresterande v4 motorer på vägarna?

kostar 500 tusen va? löjligt pris.
Snälla ge er Aprillia och Ducati ni har tappat japsarna och är tvugna at öka kubiken med en hel del för att ens nå 150 veaxelhästar.

skottai era V4or nu så vi ser hur jävla fel ni hade i stället.
Och försök inte sälja till de läjliga priser jag sett tack.

kostar 500 tusen va? löjligt pris.
Snälla ge er Aprillia och Ducati ni har tappat japsarna och är tvugna at öka kubiken med en hel del för att ens nå 150 veaxelhästar.

skottai era V4or nu så vi ser hur jävla fel ni hade i stället.
Och försök inte sälja till de läjliga priser jag sett tack.

Och vad tror du motsvarande GP replica från Honda, Yamaha etc. skulle kosta på gatan?

Ducce har i alla fall guts nog att sälja en GP replica för vad jag anser förmodligen vara ett rent bargain pris.

Jag förstår inte riktigt vad du menar heller, Desmosedici RR är en V4, och den har väl samma kubik (990) som alla de andra GP hojjarna had innan de bytte till 800

Last edited:
Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...