Blocket annons haha :)

Jag tycker killen var cool ju, man vet ju aldrig tänk om en miljonär ser annonsen och bara får för sig att byta.

heheehhe han kanske tycker om både bilar och mcn så han värderar den som en ferrari :) vem vet :)))

Skönt sätt att informera vänligt men bestämt, att folk kan glömma att byta in sin gamla über-240 mot en Retta. :)

Faktiskt kul!

Problemet är att han fortfarande kommer att få en del sista priset samt andra byten trots detta....i know...

snacka förvånade vi skulle bli om snubben byter jämt mot en Ferrari F430

Inte för att vara dryg men du missuppfattar nog killen. Vad han vill säga är förmodligen att han inte är intresserad av några byten alls utan vill ha reda pengar.

Ganska tröttsamt när folk erbjuder gamla sänken eller kylskåp som byte eller del av betalningen. Det har i alla fall hänt mig.

Jag tycker att det var en bra och tydlig annons. Man får en god bild av vilket skick hojen är i och samtidigt veta att han inte är intresserad av ens gamla gixxer. Hela summan efter eventuell prutning kontant. Annars ingen affär. Glasklart.

smart kille.. fick en egen tråd i sporthoj utan att göra något, kanske finns köparen här ;-)

Skitbra annons! Klara besked om vad som säljs, bra skriven och dessutom lite rolig där på slutet.

Platsar den verkligen på Blocket? :va

Nästan oavsett vad man försöker sälja (även om man skriver INGA BYTEN) så får man förslaget att byta mot en scorpio/sierra/mondeo eller en traktorskopa med stora BM fästet....

Som om det är något alla vill ha? :va

Nästan oavsett vad man försöker sälja (även om man skriver INGA BYTEN) så får man förslaget att byta mot en scorpio/sierra/mondeo eller en traktorskopa med stora BM fästet....

Som om det är något alla vill ha? :va

:D

Du - nu har jag glömt, men en kompis blev erbjuden nåt riktigt bisarrt i byte.
Undrar om det var 500 Kg kullager eller nåt sånt?
Å ett par truckbatterier! :rofl

Såna har man ju nytta av!

Skönt sätt att informera vänligt men bestämt, att folk kan glömma att byta in sin gamla über-240 mot en Retta. :)

Nä, men en 360 gick det bra att byta in!!! :D

Nä, men en 360 gick det bra att byta in!!! :D

Å mitt svar på annonsen lyder:

hej jag har en vit Volvo 360 från 1986. garanterat rostfri och jätte fin maskinellt. Jag kan lägga 50.000 emellan bytet. Vill du ha bilder?

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...