För jävligt!

Code:
Till konto  	        Till Bank  	        Meddelande  	Betalningsdag  	Belopp
823470035293802 	Swedbank / FSPA 	Halogen  	2008-04-21 	100,00 SEK

:sissy

Bra, one commie down - plenty to go.
Fritt ur minnet, var är korvgubbes, mb's, Martins, Chrilles, bonnys och andra sossars solidaritet? Snacka om tomma ord. Och i så många år de kan predika sin solidariska skit utan att leva upp till det. Den där bubblaren Gixxer Tina visade sig ju vara sosse också.
:banana

Lika mycket som man kan begära att medlemmar på ett bilforum ska delta kan man väl begära att t.ex. annonsörer på Sporthoj bidrar, Sporthoj självt, intäkter från annonser mm. Det bästa vore väl om rikskommunister som korvgubbe, Chris Ash, Chrille, mb och andra personer som förpestat forumet med solidariskt trams i åratal bidrog.
Jag har hetsat korvgubbe, vad har DU gjort?

Vad jag har gjort, jo, jag har skänkt pengar och bidragit med ett förslag som blev dissat. För min del hade det inte varit hela världen ifall bilfolk bidragit till att hjälpa pensionärerna, alla har ju motorintresse, en del på 2 hjul och en del på 4 hjul men ok vi hoppar den iden. Tycker faktiskt att din ide om att annonsörer och Sporthojt självt kanske kunde bidra var en bra ide. Någon som har framfört detta till Swedie med risk för att bli bannad?? :D :D

Föresten, hur lägger man en tråd som favorit, kunde man göra förut, nu heter det prenumera?

Nu har jag inte läst hela tråden, så jag ber om ursäkt för ev upprepning:

Staten ser pengarna som tjuvarnas, annars kan staten inte använda pengarna för att driva in tjuvarnas skatteskulder.

Men om det är tjuvarnas pengar, så kan ju ingen stöld ha skett. Om det inte är tjuvarnas pengar, så har staten ju ingen rätt att ta dem utan att själv begå stöld.

Så, polisen griper alltså tjuvarna för en stöld de inte begått? Vad är då den laga grunden för gripandet? Misstanke om stöld? Men då måste ju något ha stulits, och det har det ju inte tydligen.

Jag får inte ihop det här hur jag än försöker. Nån juridiskt skolad person som sitter inne (hihi) med mer kunskap?

Bra, one commie down - plenty to go.
Fritt ur minnet, var är korvgubbes, mb's, Martins, Chrilles, bonnys och andra sossars solidaritet? Snacka om tomma ord. Och i så många år de kan predika sin solidariska skit utan att leva upp till det. Den där bubblaren Gixxer Tina visade sig ju vara sosse också.
:banana
Jag har som sagt redan besvarat det! Jag tycker inte extra synd om någon för att den här så hatade kvällspressen skriver om det, jag har ingen anledning att rena mitt samvete offentligt och jag väljer själv vem jag vill stödja och när. Allt annat är bara kommunistisk följarmentalitet av personer som är för lättmanipulerade för att tänka självständigt!:yoparty
Jag har också varit tydlig med att enda anledningen för mig att stötta detta hedervärda stunt är om det skulle ge goodwill för sporthojare.

För övrigt är jag inte sosse, eller ännu längre till vänster, hur många gånger du än gissar det.

Hej alla....jag sitter på Karibien med en paraplydrink å räknar pengar:tummenupp

Det har kommit 4650:-, kollade precis nu.

Det går ju tungt upp mot 18K så vi kanske ska fundera på nån sorts överlämning snart.

Någon kanske skulle klampa in med pengarna på Rosenbad och be lämplig politiker att överlämna pengarna...men då snor dom väl dessa pengar oxå :D

Nästan fem papp är väl inte fy skam, det hade iofs varit roligare att knalla dit med hela slanten dom blev av med men det är ju bättre än ingenting.

Var i landet bor dom?

Äh, vafasen grabba åcheyer! Kan vi inte stoppa in ett par hundringar till var vi som redan bidragit? Skit i en 3:e dels fredagsbläcka nång gång framöver och se det här som en riktigt skön gest? Då skulle vi vara där! Jag stoppar in ett par hundringar till när Jag kommer hem i kväll.

Äh, vafasen grabba åcheyer! Kan vi inte stoppa in ett par hundringar till var vi som redan bidragit? Skit i en 3:e dels fredagsbläcka nång gång framöver och se det här som en riktigt skön gest? Då skulle vi vara där! Jag stoppar in ett par hundringar till när Jag kommer hem i kväll.

Kan vi säkert, men jag tycker nog att de som inte betalat borde.

Kan vi säkert, men jag tycker nog att de som inte betalat borde.

Men dom som inte betalat vid det här läget är dom som när de var små hälde upp mjölk till sig och kompisen och tog det glaset som stog längst ifrån dom då det hade 2 mm högre nivå trots att mjölkpaketet med påtår stod på bordet.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar