AndreasNo
Bannad
Jag tappade min 125a för första gången igår. Jag, dum som man är, skulle kolla spelet på kedjan med förare på. I brist av kompis så satte jag mig på hojen och böjde mig ner åt vänster, tog tag i kedjan och försökte vicka upp hojen lite från stödet samtidigt som jag skulle känna lite på spelet. Det har gått bra innan, men resultatet av detta blev att hojen tippade över åt höger, han nätt och jämt dra undan benet som annars hade blivit mos. Det var ett jävla helvette att få upp hojen men adrenalinkicken jag fick av att se bensinen rinna ur både tanklock och överflödningsslang gjorde att det funkade tillslut.
Skador: styränds-backspegeln bröts av (kostade 9,90:- på biltema), den fixade jag med lite eltejp så nu är den som ny igen. Ljuddämparen trycktes lite inåt så fästet av rostfritt hålband blev lite slappt, det har jag inte gjort något åt ännu, är nog bara att klämma till lite med en polygrip![]()
![]()
Fan vad gött det är med streetfighter![]()
![]()
Du, du kanske ska börja gå till gymmet om det krävdes en jävla adrenalinkick för att resa upp en 125a

Men det är fixat nu.
wow. Du måste vara stark!