Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.
Fifan nu börjas intervjuerna med sommarjobbarna.
Och jävlar vilken pingla som klev in genom dörrarna nyss :)

Äntligen har jag fått ta fram min hoj! :tuttar :yoparty
Men det är illa då man tar ledigt från jobbet i Gbg för att åka till Östersund och hämta hojen och konstigt nog sitter jag just nu på mitt förra jobb i Ösd och JOBBAR!!!!!! Solen skiner från en klarblåhimmel!!!!! Jag är icke smarrt! :gnissla

Äntligen har jag fått ta fram min hoj! :tuttar :yoparty
Men det är illa då man tar ledigt från jobbet i Gbg för att åka till Östersund och hämta hojen och konstigt nog sitter jag just nu på mitt förra jobb i Ösd och JOBBAR!!!!!! Solen skiner från en klarblåhimmel!!!!! Jag är icke smarrt! :gnissla

Men det var väl inte speciellt smart va? :va

HALLÅ JA SÖKER JU FAN JOBB !!!
Va jobbar du med? =)

Jag jobbar på Volvo :)
Tror dock inte att de tar emot mer ansökningar nu i och med att intervjuerna har påbörjats...
Det är ändå bara sommarvikarier ut till lagret...

Jag jobbar på Volvo :)
Tror dock inte att de tar emot mer ansökningar nu i och med att intervjuerna har påbörjats...
Det är ändå bara sommarvikarier ut till lagret...

haha okej glöm det, :glömdet har redan jobbat där i två år tills ja sa upp mig, så jag säljer hellre min kropp än sätter min fot där igen....
:kulspruta

Detta är en jättedålig tid på året att försöka få ett däck bytt. Varför kan inte folk skifta till sommardhjul själva? :gnissla :mad:

Vrålsnygg Ducce 996 parkerad på Lindholmspiren nu föresten. :drool Var det du?

Last edited:
Näe :3freak

"Ostadigt väder i sikte, men först en del sol

Vädersystem närmar sig Skandinavien västerifrån, men än så länge håller högtrycket emot det närmaste dygnet. Därför väntas det soliga vädret i allmänhet att fortsätta även i morgon och temperaturen letar sig återigen upp mot 18 grader i södra Sverige. I norr fortsätter en del molnområden passera österut men nederbörd väntas bara i norra Lappland och Norrbotten.

Alltmer blötare

lördagen börjar med klart väder på många håll men fram på dagen ökar molnigheten allmänt. Mest uppehåll och temperaturer från någon plusgrad i nordvästra Lappland till omkring 15 i sydöstra Sverige. På söndag omkring halvklart och ytterligare något högre temperaturer, lokalt upp mot 20 i östra Götaland. Fram på dagen kommer ett nederbördsområde in västerifrån som sprider sig långsamt till övriga delar av landet under måndagen och tisdagen. onsdag och torsdag ser också ut att bli ostadiga dager med mycket moln och tidvis regn.

Meteorolog: Petter Lind"

Näe :3freak

"Ostadigt väder i sikte, men först en del sol

Vädersystem närmar sig Skandinavien västerifrån, men än så länge håller högtrycket emot det närmaste dygnet. Därför väntas det soliga vädret i allmänhet att fortsätta även i morgon och temperaturen letar sig återigen upp mot 18 grader i södra Sverige. I norr fortsätter en del molnområden passera österut men nederbörd väntas bara i norra Lappland och Norrbotten.

Alltmer blötare

lördagen börjar med klart väder på många håll men fram på dagen ökar molnigheten allmänt. Mest uppehåll och temperaturer från någon plusgrad i nordvästra Lappland till omkring 15 i sydöstra Sverige. På söndag omkring halvklart och ytterligare något högre temperaturer, lokalt upp mot 20 i östra Götaland. Fram på dagen kommer ett nederbördsområde in västerifrån som sprider sig långsamt till övriga delar av landet under måndagen och tisdagen. onsdag och torsdag ser också ut att bli ostadiga dager med mycket moln och tidvis regn.

Meteorolog: Petter Lind"

:gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!