Prag-weekend

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha YZF250
Drar till Prag imorn o ska va där över helgen.
Tips på bästa barena, ölen, bästa klubbarna med grymaste musiken, bästa absinten, vart man köper opium!?!? Alla tips/råd o dåd e mer än välkommet! :tummenupp

Jaså Amsterdam säger du, jaa då får det bli en runda dit senare. För man vill ju inte ha en backelitbatong upp i baken...:näsblod

Prag är fan the shit om man tycker det är gott att dricka öl!
Jag och syrran var där i höstas. Och så länge man inte springer längst turiststråket så får man lätt en middag och 8 bärs för 200:- Efter mörkrets intrång finns det stora afrikaner med fuzzy pimp hats i varenda hörn som vill sälja grejer till dig. Have fun!

Den fetaste klubben ligger vid Karlbron, det är typ 5vån! Ifall du gillar andra substanser än alkohol så rekommenderas en klubb som heter l'enfer rouge.

Att taxichaffisarna i Prag är satans hantlangare ska man också ha i sinnet..

Den fetaste klubben ligger vid Karlbron, det är typ 5vån! Ifall du gillar andra substanser än alkohol så rekommenderas en klubb som heter l'enfer rouge.

Att taxichaffisarna i Prag är satans hantlangare ska man också ha i sinnet..

Den rekommenderar jag också. Chillout längst upp om man inte orkar dansa längre.

Haha shit va bra! ös på med mer tips bara! Det där stället vid Karlbron som e typ 5 våningar högt har jag hört talas om och ska lätt dra dit! :)

Glöm inte att kolla in slottet. Fängelsehålan är cool

Nedanför slottet ligger en rätt cool park som heter Wallenstein Garden. Missa inte den.

Det ska visst också finnas ett badhus med heta källor nånstans i stan. Kan ju kanske vara skönt dagen efter en hård natt i femvåningsbaren :D

Luder...njaa jag vet inte som kärringen hemma skulle bli så glad om man kom hem med en hel buffé med sjukdommar på dolmen. Men utifall man skulle vilja så har jag hört talas om "aids-backen" som lär finnas precis innan man kommer in i stan. . .

Prag är fan the shit om man tycker det är gott att dricka öl!
Jag och syrran var där i höstas. Och så länge man inte springer längst turiststråket så får man lätt en middag och 8 bärs för 200:- Efter mörkrets intrång finns det stora afrikaner med fuzzy pimp hats i varenda hörn som vill sälja grejer till dig. Have fun!

:rofl

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...