Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Det var det vettigaste inlägget i hela tråden.:)

Någon villig? Anders har redan fått ett erbjundande. Han sa varken bu eller bä.;)

Hehe, hade jag vart singel hade jag nappat direkt! :tuttar

Men tyvär, hade det vart för ett år sen så inga problem, men nu har jag varken garage, verktyg eller tid.

Men det kan inte vara så svårt? har du fått tag i mekboken? Offra en dag och lite öl i garaget så är det ju fixat,. Komigen nu mammen :tummenupp

Hehe, hade jag vart singel hade jag nappat direkt! :tuttar

Men tyvär, hade det vart för ett år sen så inga problem, men nu har jag varken garage, verktyg eller tid.

Men det kan inte vara så svårt? har du fått tag i mekboken? Offra en dag och lite öl i garaget så är det ju fixat,. Komigen nu mammen :tummenupp

Jupp han har fått boken!

SOOOOOOOOLLL!
:hoppa :hoppa :hoppa

Nån som ska vika ut på vägarna i helgen??

/N

Bifogat

• Skärmklipp.JPG
    Skärmklipp.JPG
    33.4 KB · Visningar: 49
Last edited:
Fan man trodde ju att den här tråden hade dött, jag ska iaf ut en sväng ikväll. Hur har det gått för Olof, är det nån som vet?:confused:

Fan man trodde ju att den här tråden hade dött, jag ska iaf ut en sväng ikväll. Hur har det gått för Olof, är det nån som vet?:confused:

Jag har hört rykten om att det inte har hänt så mycket än. Tydligen ganska svårt att få ordning på det om man är i hudiksvall för att jobba. Nästa vecka ska han tydligen till gävle så det kommer nog inte hända så mycket då heller.

Det var tråkigt att höra, hoppas det löser sig snart iaf. Det är ju ljust fram till 21:00 på kvällarna nu, lite varmare i luften sen är det bara att dra igång onsdagskörningarna. Vore kul att dra iväg på en liknande repa som vi gjorde i början av förra säsongen, ser mycket fram emot årets körningar. :tummenupp

i år får ni klara er utan bushmyran,,,jag har andra doningar nu så man kommer längre ut i skogen när jag kör av :) :) ..vi kanske ses ändå i sommar. på bulten eller vid sidan av ha ha!!

i år får ni klara er utan bushmyran,,,jag har andra doningar nu så man kommer längre ut i skogen när jag kör av :) :) ..vi kanske ses ändå i sommar. på bulten eller vid sidan av ha ha!!

Fan va trist :( haha plastraket nu alltså.. inte illa med liter hojen!

Blire nått på onsdag ELLLER?!?

Last edited:
Man kanske ska försöka våga sig på att testa skinnstället... ska göra mitt bästa för att komma på årets FÖRSTA Ons Race!

Troligen inget onsdagsrace, men vi är tre stackare som skall ut en repa idag. Första stoppet är Lunda och därefter skall det luftas... :yoparty

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025