Zugglupapp
Ny medlem
Fick min hoj i fredags (cbr600rr 08), satte på mig mitt splitternya berik ställ som jag fick dagen innan (stelt som in i), o körde ut från firman.
Körde ca 7 mil första dagen, glad som faaan. Nästa dag ska jag köra med min polare, åkte 14 underbara mil runt om i skåne (Häckeberga, sturup, anderslöv osv.) När vi kommer hem vet jag inte riktigt var jag ska ha hojen i och med jag inte fått garage än så jag klipper ner buskarna till min altan och tänker ha den där sålänge. ner till altanen är det en liten jordbacke där buskarna växer, även en kant ner från asfalten. Jag ska leda mcn ner men när framhjuler kommer över kanten får hojen vikt åt höger, dvs jag kan inte hålla den upprätt. Hojen trillar i slowmotion mot busken, träffar en gren som slår av en svart plastbit (2*5cm) precis intill kåpglaset
Som tur e håller busken hojen någorlunda upprätt så den trillar aldrig helt men fy fan vad surt d e efter 2 dagar. Som tur e hade jag min kompis med mig som hjälpte hojen upp snabbt. Limmade fast biten igen, ser ganska bra ut men man ser ett streck.
Nu några dagar senare har man kört 55mil och är inte lika arg längre. Tur att det är så roligt att åka hoj
Körde ca 7 mil första dagen, glad som faaan. Nästa dag ska jag köra med min polare, åkte 14 underbara mil runt om i skåne (Häckeberga, sturup, anderslöv osv.) När vi kommer hem vet jag inte riktigt var jag ska ha hojen i och med jag inte fått garage än så jag klipper ner buskarna till min altan och tänker ha den där sålänge. ner till altanen är det en liten jordbacke där buskarna växer, även en kant ner från asfalten. Jag ska leda mcn ner men när framhjuler kommer över kanten får hojen vikt åt höger, dvs jag kan inte hålla den upprätt. Hojen trillar i slowmotion mot busken, träffar en gren som slår av en svart plastbit (2*5cm) precis intill kåpglaset
Som tur e håller busken hojen någorlunda upprätt så den trillar aldrig helt men fy fan vad surt d e efter 2 dagar. Som tur e hade jag min kompis med mig som hjälpte hojen upp snabbt. Limmade fast biten igen, ser ganska bra ut men man ser ett streck.Nu några dagar senare har man kört 55mil och är inte lika arg längre. Tur att det är så roligt att åka hoj