Spontansamåkning!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Åka hoj i grupp i all ära men det skönaste är när man själv är ute och vinglar och sen helt spontant hookar upp med någon annan vilsen själ som är ute och flår.

Kom precis hem efter en trevlig sväng på essingen. Blev ikappåkt av en skalbaggegrön spijdtrippel i södra länken som satte en jevvla fart mellan bilarna och Jag efter så klart. Det var en jäkel på att åla sig fram och Jag fick kämpa lite för att hänga på med surgixxern. Kul som fasen är det.

NyTeknik mode :off...

För mig var det nog spontanrace men för den lite lätt avslappnade trajjapiloten såg det ut som en söndagstur. Han kanske inte ens noterade min närvaro...

i bland blir man bara lite rädd vad den man hakar på tänker, händer rätt ofta att ja glider upp bakom någon annan o kör lite :)

i bland blir man bara lite rädd vad den man hakar på tänker, händer rätt ofta att ja glider upp bakom någon annan o kör lite :)

Jo det är sant men när man ser den där inbjudande "headbang"-manövern vet man att allt är grönt.

edit: stlavnel

Last edited:
Jo det är samt men när man ser den där inbjudande "headbang"-manövern vet man att allt är grönt.
hehe så som det ska vara, rock on tecknet också hoppas jag :yoparty eller en vanlig tumme :tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd