Samåkningstråden

Efter att jag sett väderprognåsen för imorgon så blir det nog ingen tur.... Skall regna efter lunch och en bra bit in på eftermiddagen.....

Har nu konsulterat med vädergudarna (SMHI) och konstaterat att något ihållande regn verkar det inte bli utan mest någon lokal skur i västmanland. Så om någon är sugen på att åka till barkarby samling vid station kl 10.00 tankade och klara..... // T2
 
Last edited:
Har nu konsulterat med vädergudarna (SMHI) och konstaterat att något ihållande regn verkar det inte bli utan mest någon lokal skur i västmanland. Så om någon är sugen på att åka till barkarby samling vid station kl 10.00 tankade och klara..... // T2

Neeej, neeej, neeej det går inte, har kraschkåpor och slicks på hojen ju :huvet men tills imorgon........
 
Har nu konsulterat med vädergudarna (SMHI) och konstaterat att något ihållande regn verkar det inte bli utan mest någon lokal skur i västmanland. Så om någon är sugen på att åka till barkarby samling vid station kl 10.00 tankade och klara..... // T2


Sitter på jobbet nu, slutar kl 15 så det blir inget för mig.
Annars hade jag hakat på, skulle vara kul att provköra lite olika hojar.
 
kanske kommer, om jag är vaken !!
 
Ha det så trevligt! Är själv på väg mot varmare breddgrader, inte helvetet men det närmar sig:D
Nåja har kört 50 mil hoj sista veckan iaf, men ha det gott idag:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top