För jävligt!

Så att stjäla och åka fast är ett bra sätt att betala av sina skulder på om man stjäl en bra summa. Så rånar man en bank, får ut pengarna och har skuld på banken på 1 miljon så blir man skuldfri? Intressant.

200 bagare insatta på kontot.

har inget med pizza och göra så pengarna är skattade och klara.

Nej, jag är fördomsfri:)

Så att stjäla och åka fast är ett bra sätt att betala av sina skulder på om man stjäl en bra summa. Så rånar man en bank, får ut pengarna och har skuld på banken på 1 miljon så blir man skuldfri? Intressant.

Man, rövarna i det aktuella fallet också så klart, blir ju i gengäld skyldig den nya fordringsägaren.

Man ska egentligen också veta att om pensiosarna hade försäkring så får de pengarna av sitt bolag som i sin tur kommer bevaka Kronofogden.

Eftersom Pensionärer inte gillar kriminella pengar så blir det skattat å klart.

Kamikaze Kid & Racerepairs.se bjussar på 500:- ur firmakassan.

Hur långt är det kvar till 18000:- nu rå?

Eftersom Pensionärer inte gillar kriminella pengar så blir det skattat å klart.

Kamikaze Kid & Racerepairs.se bjussar på 500:- ur firmakassan.

Hur långt är det kvar till 18000:- nu rå?

Härligt!!
Det skulle gå snabbare att få ihop pengarna ifall vi fick lägga upp tråden i mc-relaterat, kanske Swedie kan göra ett undantag? Bprde väl va närmare 5000:- nu. Vad tror ni om min ide att samarbeta med Zatzy eftersom jag tror att det blir svårt att få ihop 18000:- på Sporthoj men tillsammans med dem kan det nog gå. Sedan ordna en representant för Sporthoj och en representant för Zatzy som överlämnar pengarna och nån reporter från Aftonbladet som fotar och skriver en artikel. Glada pensionärer, Bra publicitet för mc- och bilfolket = alla nöjda och glada

Härligt!!
Det skulle gå snabbare att få ihop pengarna ifall vi fick lägga upp tråden i mc-relaterat, kanske Swedie kan göra ett undantag? Bprde väl va närmare 5000:- nu. Vad tror ni om min ide att samarbeta med Zatzy eftersom jag tror att det blir svårt att få ihop 18000:- på Sporthoj men tillsammans med dem kan det nog gå. Sedan ordna en representant för Sporthoj och en representant för Zatzy som överlämnar pengarna och nån reporter från Aftonbladet som fotar och skriver en artikel. Glada pensionärer, Bra publicitet för mc- och bilfolket = alla nöjda och glada

Jag kan bjuda på en latsspread vid fototillfället.

Härligt!!

Kommer Zatzy och en massa andra mongoloider med så ska jag i alla fall ha tillbaks min hundring.

Tänkte sätta in en hunka fastän jag har exakt nada dineros men... är det inte bäst att lugna sig ett tag ?
Vem vet, de kanske öppnar ärendet igen efter mediauppståndelsen och de får tillbaka sina pengar ?

Tänkte sätta in en hunka fastän jag har exakt nada dineros men... är det inte bäst att lugna sig ett tag ?
Vem vet, de kanske öppnar ärendet igen efter mediauppståndelsen och de får tillbaka sina pengar ?

Då finns det säkert andra ändamål stålarna kan gå till.
Tex läkare utan gränser, röda korset eller nått annat... (obs dessa är tagna ur luften utan någon tanke på nått)

In me degen nu!

Kommer Zatzy och en massa andra mongoloider med så ska jag i alla fall ha tillbaks min hundring.

Haha! Ok, det var ett förslag, självklart tycker jag att det bästa vore om vi fick ihop alla pengarna och några från sporthoj kunde överlämna pengarna, skulle vara riktigt bra publicitet för oss sporthojsåkare och de gamla skulle bli glada, men ok vad har DU för förslag för att vi ska få ihop pengarna, det går ju väldigt segt det här...

vad har DU för förslag för att vi ska få ihop pengarna

Lika mycket som man kan begära att medlemmar på ett bilforum ska delta kan man väl begära att t.ex. annonsörer på Sporthoj bidrar, Sporthoj självt, intäkter från annonser mm. Det bästa vore väl om rikskommunister som korvgubbe, Chris Ash, Chrille, mb och andra personer som förpestat forumet med solidariskt trams i åratal bidrog.
Jag har hetsat korvgubbe, vad har DU gjort?

Jag sympatiserar egentligen inte med panschisarna, men jag kan tänka mig att peta in en hundring bara för att få tyst på Markus.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon