Tråden för stötande skämt

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
Honda CBR600F 2011
Vad är det för likhet mellan en polsk hora och att hinna i tid till bussen!

(slapp springa)
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Stötta er på denna;

Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
"Du har en bulle i ögat!"
"Va? svarade den andra.
"Du har en bulle i ögat!"
"Va?"
"Du har en bulle i ögat."
"Va, jag hör inte för jag har en bulle i ögat."

---------------------------------------------------------------------------------
Två galna män hade lite tråkigt och bestämde sig för frågesport.

- Säg ett tal mellan 1 och 10.
- Grön!
- Nä det går inte, det är amerika.

-------------------------------------------------------
En anka går in i en bar och frågar bartendern: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej, vi har inget bröd"
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej vi har inget jävla bröd här!"
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken din irriterande jävel!"
Ankan: "Har du spik?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"

-------------------------------------------------------------
- Hur får man plats med 23 pers i en 20-mannaubåt? - Ja utöver de 20 inbyggda platserna finns även Tor, Peder och Per i Skåpet.

- Vad är det för likhet på en älg?
- Vet inte.
- Den är lika brun på sommaren som på ryggen.
 
Last edited:

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Ulricehamn
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Har inte läst igenom hela tråden så bli inte sura om de redan varit med. ;)

-Vad är det för liket mellan tjejer och vindrutetorkare?
-Vet inte.
-Båda skriker när de är torra.

Incest incest familjefest...:rolleyes:
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Vad är det som är litet, rosa och kan få en kvinna att skrika en hel natt?


Markera ----> Plötslig spädbarnsdöd!
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Vet du hur man ser att någon har fått en spark i arslet?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
... Medarna sticker ut.
.
.
.
.
.
.
De söta bögparet hade bestämt sig för att skaffa barn så det tog kontakt med en tjejkompis.
De lät inseminera henne med lite sperma och höll tummarna...
Jo då, hon blev på smällen och efter nio månader var det dags.

Hon födde mycket riktigt en lite kille och när bögparet gick in i rummet där ungen låg bland alla de andra ungarna som skrek sade bögarna till varandra: - Titta så tyst å lugn han e vår son, mycket lugnare än alla andra.
Då svarar sjuksöterska: - joo, nu ja, men vänta bara tills vi tar ut nappen ur röven...
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
nu har jag faktiskt läst igenom hela tråden och om jag inte råkat missa det så finns den här inte med sen tidigare:

en ung mans farfar låg på dödsbädden och sade med hes och skrovlig röst: du, min ende sonson, ska få ärva min käraste ägodel, min gamla harley davidson. bara du lovar mig en sak: smörj in sadeln med vaselin så fort det blir fuktigt så att inte lädret spricker.
kort därefter dog farfadern och den unge mannen ärvde mycket riktig hd:n. väl ute på premiärturen fick mannen bensinstopp mitt ute i ingenstans. han började leda hojen men harley som den var var den för jävla tung och han insåg snabbt att han inte skulle orka mycket längre. då plötsligt fick han syn på ett hus lite längre fram längs vägen och med en sista kraftansträngning lyckades han putta in hojen på uppfarten. han knackade på och dörren öppnades av en medelålders man. "goddag" sa den unge mannen. "jag har fått bensinstopp och skulle behöva låna telefon så att jag kan ringa efter bärgning...".
"nån telefon har vi tyvär inte" svarade mannen. "men du är välkommen att stiga in och stanna här inatt så kan jag skjutsa dig in till stan imorgon".
sagt och gjort, den unge mannen klev in och fick till sin förvåning se att varenda avlastningsyta, varenda bord, bänk, stol och hylla var fullastade med smutsig disk. den enda delen av huset som inte var knökad med disk var matsalen. "vafan!?" utbrast han. "diskar ni aldrig här!?".
"nja" svarade herrn i huset. "vi har en regel här. den som säger så mycket som ett knyst under middagen diskar, gäster inkluderat, och än så länge har alla lyckats hålla käften... vi hoppades liksom lite på att du skulle vara den snacksalige typen..."
"ok..." svarade den unge mannen skeptiskt. "tja, vi får väl se vad middagen bär med sig. jag ger mig dock inte utan en fight".
middagen kom och hela familjen plus den unge mannen satte sig till bords. allt gick väl och halvvägs igenom maten hade ingen sagt någonting, inte heller den unge mannen. han å sin sida hade dock blivit störtkåt på husets dotter som han upptäckt var strålande vacker. "hmm" tänkte han. "ingen får säga någonting, så ingen skulle alltså protestera om jag helt enkelt drog upp henne på bordet och tog mig ett nummer...". så fick det bli. mannen reste sig upp, gick fram till dottern, lyfte upp henne på bordet, knäppte upp sina byxor, halade fram kuken, drog av dotterns byxor och satte igång. ingen av dem sa nånting under hela akten. dottern bara log finurligt mot mannen, hela tiden. när de var klara knäppte mannen på sig byxorna, gick tillbaka till sin plats och fortsatte att äta. ingen sa nånting!
"dårar" tänkte mannen. "men, frun i huset ser inte heller dum ut... man kanske skulle... javafan...".
mannen reste sig återigen, gick fram till fruns plats och upprepade proceduren. återigen yttrades inte ett ljud från någon av middagens deltagare, och liksom dottern bara log frun finurligt mot den unge mannen. när han var klar gick han åter och satte sig och avslutade sin måltid. han slängde ett snabbt ögonkast mot fönstret och fick se att det börjat regna. med farfaderns död i färskt minne reste han sig upp och tog fram vaselinburken för att gå ut och smörja in sadeln. herrn i huset reser sig då och ropar: "JAG DISKAR!!! JAG DISKAR!!!".

kanske inte så stötande men iallafall:rolleyes:
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Varför äter inte hajar negrer?

Jo för de tror att det är valbajs.



Hur tar en neger självmord? drar läppen över huvudet och sväljer.

Vad är det för likheter mellan en neger och en fitta?
Krulligt hår, stora läppar och taskig andedräckt.

Denna är inte så stötande men ändå.

En snubbe står i kön vid hotellets reception och när han vrider på sig lite råkar han armbåga kvinnan i ena bröstet som står bakom honom. Kvinnan tittar lite förvånat men ändå lite argt på han.
Så killen säger till henne: om du har lika mjukt hjärta som dina bröst vet jag att du förlåter mig.
Då säger kvinnan: om din kuk är lika hård som din armbåge så finns jag på rum 344:tuttar :slicka
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Att dricka lättöl är som att slicka sin syrra.

Det smakar som vanligt men man vet att det är nåt som är jävligt fel.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Jesus och gud satt uppe i himmelriket, spelade harpa och festade när det ringer på dörren.

Gud öppnar dörren och blir asförvånad. Där står profeten Mohamed.

Gud vänder sig om och ropar: -Jesus, har du beställt pizza?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Att dricka lättöl är som att slicka sin syrra.

Det smakar som vanligt men man vet att det är nåt som är jävligt fel.

Att bli avsugen av en tandlös gammal gumma är som att stå på kanten till ett stup, det går bra att njuta till att börja med, det är är inte förän man tittar ner det blir äckligt....
 

Zeta84

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2007
Ort
Huddinge City
Hoj
05 Yamaha Yzf R6
En ny undersökning visar att det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att helt kunna tillfredsställa en kvinna. Däremot spelar det ingen roll om det är Visa eller Master Card.
 

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Vid ett vattentorn någonstans i Skåne
Hoj
VFR -08
Orkar inte läsa hela tråden, men men.

Hur kom den första etiopiern till månen?


Han lekte med ett gummiband.
______________________________________
Vad använder en etiopier till sovsäck?

Ett sugrör.
______________________________________
Hur får man in 100 etiopier i en gammal vw bubbla?


Man kastar in en brödsmula.
-----
Hur får man in 100 till?

Säger att de inte hittat smulan än.
-------
Hur får man ut alla 200 på en gång?

Man startar fläkten.
_________________________________
Vet ni vad EAN-koden (streckkoden) är för något?

Ett familjefoto på en etiopiskfamilj.
 

Ekerholm

Guest
visste ni att det är kvinnliga hormoner i öl???? efter 12 öl så kan du verken hålla käften eller köra bil....

hitta 3 fel i denna mennigen: en ärlig invandrare med egen cykel söker jobb..
 
Last edited:
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top